Kız isteme gibi kadını aşağılayan adetlere karşı mısınız?

Ben köy de büyümüş biri değilim ve bu gibi geçerliliğini zaman aşımına uğrayarak terketmesi gereken gelenek adı altında kadınları aşağılayan hareketi baya yobaz ve geri buluyorum.
Yani bunu bir erkek sordu ben de fikrimi söyledim hatta sizin köy de öyle mi? falan dedim diye trip attı engelledim direk zihniyet farkı diye:/ haksız kıyım yani gelenek diyerek yapılsa da kadınlar olarak bunu terketmeliyiz ve yüzümüzü batıya dönmeliyiz bence, batıya rağmen evet
Güncellemeler
+1 yıl
Ve başlık parası da bunun içinde bunu dediğim zaman tüm erkekler hak verir kesin işin içinde para var ya.))
Kız isteme gibi kadını aşağılayan adetlere karşı mısınız?
Cevapla