1 yılTümünü değil ama vaktinde sevgili olduğum kişi yüzünden bir , iki kişiyi çıkardığım olmuştu. Şimdiki aklımla yapmazdım. Zaten ondan önceki ve sonraki hiçbir ilişkimde de yapmadım Daha yapacağımı da sanmıyorum. Hatta daha ilk görüşmede benimle sevgili olmak isteyen biri “Karşı cinsle arkadaşlığı hoş karşılamıyorum.” dediği için bundan olmaz diye düşünmüştüm ve olmamıştım. Ona da demiştim “Benim burada üniversite zamanından beri tanış bir erkek arkadaşım var ve ara ara görüşüyoruz.” diye. “ Onu benden önce tanımışsın. Zaten zamanla ben de tanırım. Sorun etmem.” dese de bir arıza çıkar diye başından kestirip atmıştım. O arkadaşımla da görüşmeyi çok kısa bir süre bir , iki kişiyi çıkardım vaktinde sevgili olduğum kişi yüzünden dediğim eski sevgilim yüzünden durumu izah edip sohbeti kesmiştim ve bana “Benim için sorun değil. Ben seni abla gibi görüyorum ama sen nasıl mutlu olacaksan öyle olsun.” demişti ve biz çok geçmeden ayrıldık. Soluğu gidip o arkadaşımın yanında aldım. Bana hiç trip falan da atmadı. Bozulabilirdi ama bozulmadı. Gayet anlayışla karşıladı. Şimdi ben niye yarının ne getireceğini bilmediğim biri için arkadaşımı sileyim? İlk ve son olur.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- İnternet & Teknoloji konusunda 762 cevap paylaştı.
1 yılÇok iyi bir yere parmak bastın 😂 değerli arkadaşımlarim @fesfs ve @Semih6934 ile sevgili yaptıktan sonra bizi çok takipten çıkaran oldu 😂 millet sevgili yapınca buldumcuk gibi bir şey oluyor burada 😂 başımıza geldi bu durum ama ben henüz sevgili yapamadığım için kimseyi çıkartmadım tabi 😂 bir gün sevgilim olunca bende herkesi takipten çıkıcamm 😂😂
551 Yorumla- 1 yıl
@Semih6934 sevgili yapan ilk bizi şutladı 😂😂
- 1 yıl
Sabah sabah neguzel oldu güldürdün beni😀 anam kariyi adami bulan bizi çıkarıyor takipten ya da temelli gidiyor vedasiz😂😂😂 @Semih6934 Sende mi bizdensin madur ahaha
- 1 yıl
@Semih6934 ahaha doğru mesala ben sevgili yapsam, arkadas iliskilsrime kariştirmam herkes yerini bilmeli,
- 1 yıl
@Semih6934 Ay senidemi engelledi o ;) ya özel hayatına saygım var benim orada zoruma giden, derdini dinledim ağladı yol gösterdim, kendini üzen bir adam için, bu şekilde yapması beni sinir etti, o adamda 1 buçuk sene peşimde gezdi evlenme teklifi etti ikna icin vaatler, ona rağmen kıza demedim adam önüne geleni takip eden biri , sen günler ce ne çektin o adam yüzünden, ben ona kızıyorum, yani insanlar seni yarabandi olarak kullanıyor velhasıl
- 1 yıl
@Semih6934 Birde erkek var oda gitti , Allah canını almasın bunları ahahaha
- 1 yıl
@Semih6934 @fesfs burada sevgili yapanlar buldumcuk gibi oluyor hani derler ya görmemişin bir sevgilisi olmuş tutmuş şeyini koparmış misali 😂ilk önce dostlarını siliyor hemen, işin garip tarafı aşkları bitince de dostlarına yeniden takip atmaları ya da geri dönüş yapıp konuşmalari beni hep güldürmüştür biz burada bununda yaşadık 😃 burada bu dengeyi en güzel kuran kişi @tatlikizzzz34 dır bir iliskisi var ama seviyeli bir şekilde bayan erkek herkes ile ilişkisini yürütebiliyor muhabbetini yapabiliyor ikisinin yerini ayırt edebiliyor burdan kendisini ayakta alkışlıyorum 👏👏👏 ve kocaman bir maşallah bırakıyorum 🧿🧿 hep mutlu olsunlar sevgilisi ile de daha nice güzel yıllar geçirmesini temenni ediyorum 🥰😍🥰❤️🙏🙏🙏
- 1 yıl
@r_engarenkyollar ay canım benim çok teşekkür ederim.. Olması gereken de böyle canım.. Size bunu yapan hangi üye merak ettim doğrusu.. 😂 Benim aksine sevgilim olduktan sonra takipçi sayım arttı.. 😂 Güven çok önemli bana göre.. Sevdiğin insana güveniyorsan hiçbir sakınca olmaz..
- 1 yıl
@TatlıKızzzz34 kesinlikle öyle canımın içi ❤️ çok haklısın 👍 sevgilinin yeri ayrıdır dostlarının yeri ayrıdır hee karşı taraftan rahatsız edici bir bir davranış görürsen zaten sevgilinin bunu söylemesine gerek olmadan sen kendin buna tepki gösterir gerekeni de yaparsın zaten sen en güzelini yapıyorsun çiçeğim 🌺 oyuzden seni takdir ediyorum işte sanada yakışan budur
- 1 yıl
@r_engarenkyollar yerim kız seni.. 🥰😍 Benim de takipten çıkıp engellediğim birisi olmadı oldu tabiki.. Sevgilim sayesinde beni takip edip onu sormak için takip etti bir süre sonra o yokken sevgilimi bana kötülemeye başladı.. Bunu da ben anlattım sevgilime böyle bir şey oldu diye.. Bu yüzden takipten çıktım ve engelledim.. İlk ve son istediği birşeydi.. Bunu istemekte haklıydı da zaten. Aynı düşünce de olduğumuz için engellemiştim.. 😅
- 1 yıl
@tatlikizzzz34 geçen gün @fefs ile bu konularda biraz dertlestik ikimizde arkadaş kime yardım etsek samimi olsak kime kucak açsak kime destek olsak hep bir nankörlük görüyoruz fenomen olmak istiyorum abla diyen kişiye sorular mi atmadık modetör olmak istiyorum diyene bulduğumuz uygunsuz yorumlari mi atmadık aşk acısı çekiyor ya da bir derdi oluyor saatlerce dinleyip yanında mi olmadık ama karşılığında dün peşimizde ablacığım ablacığım diye dolaşan ertesi günü ya bizi engelliyor ya takipten çıkıyor artık insanlarla samimi olmaktan iyi niyetle yaklaşmaktan korkar olduk çünkü kim bize yaklassa yara bandı gibi kullanıyor , burada verdiğim değeri fazlasıyla aldığım. Tek kişiler @Semih6934 @Barış_LonelyForever dır hiç bir zaman sevgide saygıda kusur etmezler nankörlük etmezler , ihanet etmezler bende aynı sekilde onlara etmem ve onlara olan sevgim bambaşkadir
- 1 yıl
@Barış_LonelyForever bu benim alman askerim😀😀😀
- 1 yıl
@r_engarenkyollar Bu güzel düşüncelerin için teşekkür ederim abla, her daim 🙏
- 1 yıl
@r_engarenkyollar Teşekkür ederim abla.. tabi ki de saygıda kusurum olmaz hiç bir şekilde.. sende aynı şekilde hep iyi davrandın teşekkür ediyorum. 🌹🌹🙏🙏
- 1 yıl
@fesfs fesfs'in askerleriyiz :D :D :D
- 1 yıl
@Barış_LonelyForever ahaha✌️
- 1 yıl
@r_engarenkyollar Kesinlikle öyle insanlar çok fazla ne yazık ki.. Kimseye bu şekilde yaklaşmadım bana da yakışmaz zaten.. Değer kıymet vermek tek taraflı olmaz.. 🥰
- 1 yıl
@fesfs senin gelinin görümcecim.. ❤️
- 1 yıl
@TatlıKızzzz34 aynen öyle gülüm sevgide saygıda karşılıklı olur 👍❤️❤️ hepimizin kusurları hataları illaki olucaktir insanız sonuçta ama ihanet ikiyüzlülük nankörlük çok çok farklı bir şey
- 1 yıl
@r_engarenkyollar aynen öyle canım.. Ben olaylara çocukça yaklaşmam böyle de olmalı.. Yetişkin olgun insanlarız sonuçta.. Bir sorun varsa bile konuşularak çözülebilir.
Allah çözüm odaklı olan insanlarla karşılaştırsın inşallah
🥰😍 - 1 yıl
@TatlıKızzzz34 amin canım inşallah 🙏🥰❤️🌺
- 1 yıl
@bynarcos neden abi :D
- 1 yıl
Valla dedikoduyu onlar yaptı ben suçsuzum. ben etiket aldım da geldim :D sdfsdf
- 1 yıl
@bynarcos seni çağırmadik gelirsin diye 😂😂
- 1 yıl
Çaktırmayın bende direk topuk ha :D :D
- 1 yıl
@Barış_LonelyForever Fark ettim😂bozuntuya vermedim sks @bynarcos ben şimdi size Antep lahmacunu yapar getiririm sjsj
- 1 yıl
@fesfs Bak nasıl da fark etmiş işte gerçek arkadaş 😂
- 1 yıl
@Barış_LonelyForever tabi sevdiklerimi ele vermem sksj
- 1 yıl
@Barış_LonelyForever farkedilmeyecek gibi degilki hemen bizi sattın 😂😂 sağol yaa 😂
- 1 yıl
@r_engarenkyollar Satma değil de ben sadece durumu bildirmek özet geçmek için şey ettim 😂😂😂
- 1 yıl
@bynarcos @fesfs durun bende bir çay koyayım şimdi kuru kuru gitmez 😂 tatlı da Kıbrıs tatlısı da yapıyorum yeriz dimi 🤣
- 1 yıl
@fesfs @r_engarenkyollar ohh maşallah ellerinize sağlık kızlar.. 😂😂
- 1 yıl
@r_engarenkyollar bizim diyet gitti sjsj
- 1 yıl
@fesfs benim diyet zaten gitmişti 😂 en son @bynarcos ile sen yapıyordun sizi yoldan çıkardım 😂😂
- 1 yıl
@bynarcos ciddimisin ama güzel gidiyordun ve çok azimliydin neden bıraktın ki
- 1 yıl
@bynarcos bende kurallarla yaşamayı sevmiyorum hemen sıkılıyorum işte , 7 kilo gayet iyi süpersin 👍 tamam diyet yapma ama yediklerine özen gostermeye dikkat etmeye çalış olur mu yoksa iki katını geri alırsın sık sık az az ye ve bol su tuketmeye çalış
1 yılBu olaya karşı herkesin saygılı olması gerekiyor herkes ilişkiyi aynı şekilde yaşamıyor bunu kendine deli divane dert edinen insanların niyetini samimi bulmuyorum. Benim için en önemli karşı cins sevdiğim insandır hayatımı onunla birleştireceğim için.
61 Yorumla- 1 yıl
Helal kız
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Narcos!
Haha, fazla romantik olmuşsun yahu! Bizim alemde herkesin kendi tercihi var tabi. Ama şahsen ben sevgili yapınca karşı cinsi takibi bırakmam; sonuçta arkadaşlar arkadaş kalır, değil mi? 🤷♂️ Ama sevdiğim kişi rahatsız olursa, ona saygı gösteririm ve belki karşı cinsi takipten çıkarım, durumun hassasiyetine göre. Senin hanım köylü olmanın suç değil, belki sadece biraz fazla sevgi dolusun. 💖
KızlarSoruyor'da da bu tarz konular çok popüler, bakıp ne dediklerini görebilirsin. 😉
Ne yaparsan yap mutlu ol kardeşim, en önemlisi bu! ✌️10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u 1 yılsevgili yapmadım hiç yapar mıyım onu da bilmiyorum. ama sevgili yapınca karşı cinsi takipten çıkarmam ben. çünkü normalde arkadaşım olan kişi sevgilim olduktan sonra da zaten arkadaşımdır.. mesafe olduğu sürece bunu neden sorun haline getireyim ki.
ama bazıları var ki sevgili yapınca direk siliyor. bende onları siliyorum zaten.
10 Yorumla
1 yılTakipten çıkmam için bana karşı rahatsız edici bir tavrını, birlikteliğimi olumsuz etkileyebilecek bir yaklaşımını görmüş olmam gerekir. Bunlar olursa iletişimimi her yönden keserim elbet. Haricinde gerek duymam, ben kime nasıl sınır çizdiğimi net şekilde belli eden biriyim zaten.
21 YorumlaNarsist insana tahammülüm yok. Ben zaten ne yapmam ve nasıl davranmam gerektiğini bilirim, çok absürt bi durum olur bana düşüncesini söyler bende onu dikkat alirim ama, bana şunu çıkart bunu çıkar diye emir kipi ile konusursa mesala tüm siteyi takibe alirim inadına 😂
27 Yorumla- 1 yıl
@27esmerim Aynen ya, robotmuyuz😂
- 1 yıl
@27esmerim he valla😂
- 1 yıl
Bu inatlar uğruna ne aşklar yandı bitti kül oldu : ))
- İnternet & Teknoloji konusunda 1b cevap paylaştı.
u 1 yılŞu anda karşı cinsi takip ediyorum mesela ama pek bir şey yapmıyorum. Arada sohbet ediyoruz o kadar. Çoğunlukla onu da yapmıyorum. Rahatsız olmasını gerektirecek bir durum yok yani. Öyle bir harekette bulunsa karşı taraf ben müdahale ederim. Sevgiliye karşı olan bir sorumluluk. Karşı tarafın bana olan flörtöz tavırları sevgili olduğum kişiye karşı kötü hissettirir. Etrafımda tutmam. Flört vb. şeyler yoksa takipten çıkmama gerek yok bence.
20 Yorumla İnternet & Teknoloji konusunda 539 cevap paylaştı. Hayır çıkmam ne alaka ben kendi canımın istediğini yaparım kimse beni yönetemez, çıkaranlara da sinir olurum senin sinir ettiğin gibi beni anılarım depreşti beni de çıkarmıştın sen hain takipten 🙄
12 Yorumla
1 yılGerek görmüyorum ama bana yapılmıştı daha önce arkadaşım dediğim kişi tarafından. Kendisi artık arkadaşım değil. Tamam kıskansın ama bir yere kadar. Zaten diğer kişilerle arama da mesafe koyarım silmesem bile, öyle bişey olduğu zaman.
11 Yorumla
1 yılZaten gereksiz takiplesme yapmıyorum yani bı kaç erkek o da tanıdık olur öyle flört eski sevgili falan zaten olmaz ama isterse ya da onu rahatsız eden biri olursa çıkartırım benim için önemli değil ki öyle olmalı önemli olan insan karşısındaki olmalı, önemsiz olan şey ise sosyal medya.
10 Yorumla
1 yılsevgilimin karşısında herkes kim köpekmiş ya herkesi anında satarım 😃 ailem hariç kime derse desin ben mi o mu diye tek cevabım olur sen bebeğimmm sen
21 Yorumla- 1 yıl
Bu ben
Farklı bir beklentisi olduğunu düşündüğümü çıkarırım. Hayatımda biri olunca bütün karşı cinse karşı mesafe koyma isteği geliyor bana.
22 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 541 cevap paylaştı.
1 yılÖnemli detay manitanla ayrıldıktan sonra tekrar eklemiş olman! Bence tam netlik olmadan kimseyi çıkartma daha doğrusu tehlike unsuru olarak gördüklerin hariç🤣🤣 sen de az değilsin 🤔
12 Yorumla- 1 yıl
Ben cokum😃
- 1 yıl
Belli belli 😆
1 yılHayır hiç öyle bir şey yapmadım.. Konuştuğum takip ettiğim kişiler nerde nasıl davranmasını bilen insanlar olduğu için hiç böyle bir şeye gerek duymadım.. Sevdiğim adam da rahatsızlık duymadığı sürece böyle bir şeye gerek duymadık..
20 Yorumla
1 yılSevgilimde çok iyi tanıyorsa karşı cinsi veya cinsleri çıkmam tanımıyorsa ve sevgilim rahatsız olduysa çıkarım. Çünkü sevgilimin takip listesinde karşı cinsi tanımıyorsam bende onun takip etmesini istemem.
20 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 542 cevap paylaştı.
1 yılTakipten çıkacağım herhangi bir sebep olduğunu düşünmüyorum. Özel hayatım ayrı arkadaşlık ilişkilerim ayrıdır nasıl davranmam gerektiğini bilirim buda rahatsız edici bir durum oluşturmaz
20 Yorumla
1 yılErkek sineğe bile bakış atmıyorum benden sadığı mezarda ama kıymet bilenini bulmak kısmı zor.
12 Yorumla- 1 yıl
🤷🏻♀️🤷🏻♀️
1 yılHatırlıyon mu lan ben de yapmıştım uzun zaman önce ama iki cinsi de çıkarmıştım sjsjddn
12 Yorumla- 1 yıl
Çıkar da bi şov yapim şurada
1 yılSevgili yapınca çıkarmam gerəkiyorsa demək ki sevgili yokken de o listede olmaması gerəkiyor. Dolayısıyla böyle bir insanı barındırmam, sevgili var yok farketmez. O yüzdən çıkarmam. Doğru olduğuna kanaat getirmiştim ki o listede duruyor demək ki.
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı.
u 1 yılBen de kocam köylü oluyorum beyim ne derse o çıkarırım
37 Yorumla- 1 yıl
Karsi cins arkadaşlari bahsettim hemcinslerimi değil
- 1 yıl
🌼🌸
- 1 yıl
Gitmesin nereye gidiyor benide götürsün jdjd
Hiç tanımadığım birisi ise tabiki takipten çıkarım da şöyle bir şey var: hiç tanımadığım ya da arkadaşım olmayan birisi de zaten bende ekli değildir 😂
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 496 cevap paylaştı.
u 1 yılAaaa kimse kusura bakmasın takipten çıkmam için bana mantıklı bir gerekçe sunması gerekir. Duruma göre takipten çıkarım veya çıkmam. Boş kıskançlık krizleri yüzünden arkadaşımdan vaz geçmem.
10 Yorumla Açıkçası çıkarmam sonra bana kalan arkadaşlarım oluyor
20 YorumlaAnında çıkarırım umrum olmaz. Sevgilim önemli benim banane karşı cinsten
20 Yorumla
1 yıleşitsiz olduğum tek konudur ben çıkmam ama çıkarttırırım çünkü kendime güveniyorum ama erkeklere🤔👎🏻
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 885 cevap paylaştı.
1 yılEn sevmediğim ergence davranışlardan. 20 li yaşlarda, lisede falan herkes takipten çıkarılırdı. Çok tepki koyardım öyle tiplere.
10 Yorumla
1 yılRahatsız olduğu varsa çıkartırım. Ben bu konuda empatiyle yaklaşıyorum, kimse istemez abi kendisinden başkasının o listede olmasını :d
11 Yorumla- 1 yıl
Genelde de hepsini çıkartırım zaten Ajasjsjsjjsjsjsbmsk
Sevgilimden önce ve sonra kendi rahatsız olduğum, sevgilimin rahatsız olduğu her kim olursa bir kalemde silerim
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılHic kafan çalışmıyor adamın biri gibi ınstadan, WhatsApp dan dewam etseydin 😄😄
12 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBirileri öyle yapmıştı😄😄
1 yıl10 Yorumla
1 yılHayır böyle bir şey yapmam böyle bir şey yapan adam da bir daha beni eklese ağzını yüzüne eder geri silerim
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 418 cevap paylaştı. Ben kimseye bağımlı olmam sevdiklerim var onlarda sevgili yapabilir bana düşmez o yüzden takipten çıkarmamı gerek yok.
10 Yorumla😅😅 hayır ya yapmam böyle bir şey. burada belkide burayada anlam yuklemiyorum. Diğer sosyal medyalarımda olmaz.
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 526 cevap paylaştı.
u 1 yılSevgiliye bağlı , Sevgiye değerse lafını sözünü dinlerim diğer türlüsü nıcks olmaz :d
10 Yorumla İnternet & Teknoloji konusunda 2,2b cevap paylaştı. Çıkmam çünkü arkadaşlarım da değerli benim için
35 Yorumla
1 yılHayır çıkmam ama samimi sohbet falan da etmem. Sevgilimin rahatsız olacağı şeyler yapmam.
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 443 cevap paylaştı.
1 yılEğer arkadaşımsa hayır ama tanımadığım ve sadece takipleştiğim biri varsa çıkarırım
10 Yorumla
1 yılEskiden flörtleştiklerimi çıkartırım sadece diğerlerine gerek yok
10 Yorumla
1 yılSadece sevgilimi takip ederim başkasıyla işim olmaz
10 Yorumlayiooo hemcinslerimi çıkarırım ama.. ne olur ne olmaz, sulanırlar benim karılara.
10 YorumlaEskiden çıkarırdım, ama şimdi karşı yapmadıkça kılımı kıpırdatmam
10 YorumlaÇıkarım tek o zaten çıktımda
Tek sevgilimi takip ediyorum
Hanımcıyım ne yapalım10 Yorumla
1 yılahahha tabii önümüzdeki maçlara bakalım diyorsun sjsjs
10 Yorumla
1 yılBen kimseye yapmadım ama bu ayıp bana da çok yapıldı
10 YorumlaYok çıkmam ama hayatımdaki rahatsız oluyorsa hesabı da kapatırım sorun yok
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 544 cevap paylaştı.
1 yılcikarmam, cikarirsam da soylerim once. ayip olmus narcoss
10 Yorumla
1 yılSırf arkadaşlarımdan vazgeçmediğim için başlamadan biten ilişki oldu.
10 Yorumla
1 yılHayır çıkartmam ki bende sevgilimden böyle bir şey istemem
10 Yorumla
1 yılyani sen zaten sonradan sevgilini bıraktığın için bence böyle bir şey yapmamalısın
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 605 cevap paylaştı. Çıkartana potansiyel sevgili gözüyle bakıyormuş demek
Diyorum
10 YorumlaÇıkarmam gereken durumlara izin vermeyeceğim için hayır.
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 628 cevap paylaştı. Hanım köylü olmak suç sayılmamalı 😅😅
27 Yorumla- 1 yıl
Benimsin 😘🤣
Gizli Üye(25-29)1 yılTakip ne ki ya benimki rehberden sildiriyordu nxkdmdkd
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBende yapıyorum 🤣 yazan olmuyor herkes devam Ke derdinde
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılSevgilim de sevgilim.
10 Yorumla
1 yılHanimcilik/kocamcilik kazanacak aferim
21 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 577 cevap paylaştı.
1 yılAsla inkar etmez yaptığını 😂😂
11 Yorumla Narkos yine bildiğimiz gibi😄 yok çıkmam
11 YorumlaAyy yok sonra onları geri toplamak var))
12 YorumlaKimmiş bu acaba 😂😂
12 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 893 cevap paylaştı.
1 yılEvet direkt satarım
11 Yorumla İnternet & Teknoloji konusunda 477 cevap paylaştı. Çıkmam bana güvenmiyor mu? 😂
12 Yorumlaİstek atmadığı kız kalmaz sevgili yapınca takipten çıkar kesinlikle aptal erkek davranışı
10 Yorumla- Devamını Gör (39)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 