Bunu ben hiç yapmadım ama yapanı gördüm ve ben sahte bir samimiyete saygı duymam, duymadım da..

Bunu ben hiç yapmadım ama yapanı gördüm ve ben sahte bir samimiyete saygı duymam, duymadım da..

İnsanın saygı görmek istemesi çok doğal; hepimiz takdir edilmek, değer verilmek isteriz. Ama sırf saygı görmek uğruna istemediğimiz bir şeyi yapmak... işin doğrusu, bu biraz can sıkıcı ve tehlikeli bir yol bence. Eğer kendini sürekli başkalarının beklentilerine göre şekillendirirsen, sonunda kendini yitirirsin. Saygı, gerçek ve samimi olduğu zaman anlam kazanır. İnsanlar seni, gerçekten kim olduğunu gördüklerinde sever ve saygı duyarlar. İstemediğin bir şeyi sadece “saygı görürüm” diye yaparsan, bu ya içten içe sana zarar verir ya da bir gün bu yapay duruş çatlar ve karşı taraf bunu hisseder.
İnsan yaşadığı hayatı boyunca her zaman saygı görmeyi ister ve saygıyı hak eden bir varlıktır insan, ancak bazı şeylerle saygı beklerken ve saygı görünmeyi isterken sırf saygı uğruna inancım dinim ve bana sınır olan şeylerde hiçbir zamanb sınırlarımı genişletmem Çünkü neticede istemediğim bir şeyi bana bir başkasının yaptırmaya çalışması özellikle meşru olmayan bir şey de sırf bana saygı gösterecek diye insanlara eğilmem.
Haklısınız doğru söylediniz
Teşekkür ederim
Bu kişinin kendine olan saygısını bir zaman sonra yitirmesine sebep olacaktır. İçten içe kendine saygı duymayan ama çevresinde saygı gören kişinin içindeki boşluğu genişletecektir.
Kim bilir, bir zaman sonra içine düşer ve kendini kaybeder.
Artık uğruna uğraştıkları, bu uğurda kendine mâl olmuştur.
saygı görmek uğruna.. saygı görmek için çaba sarfetmeye gerek olduğunu düşünmüyorum oyunu kuralına göre oynayarak kendi çizdiğin hayat standartlarında ve şartlarında yaşadığı sürece insan saygı görmeye değerdir
Gerçekten doğru bir noktaya değinmişsin. Saygı görmek adına samimiyetsiz bir şey yapmak, kim olduğundan uzaklaşmak demektir ve insanın kendine olan saygısını da zedeler. Sahte olan bir şeyle gelen saygı zaten yüzeyseldir ve kalıcı olmaz.
Senin gibi duruşunu bozmamak gerçekten önemli. Hayatta, kendine karşı dürüst olduğunda kazandığın bir özgüven var ve bu, başkalarının geçici saygılarından daha değerlidir. 🌟
Cevap
17Cevap
Yapmam. Karşımdaki kişi buna da saygı göstermek zorunda zaten
Hayır tabi ki de karakterime yakışmayan bir şey yapmam.
modluk için tebrikler :)
En iyisi barış.
Teşekkür ederim 🙂
Ben cok geniş düşünmüştüm evet yaparim yazacaktim ama görüşleri okuyunca geri adım atıyorum ben baska şekilde düşündüm
Hayır saygı duyan zaten duruşum ve tavrımdan saygı duymalı ve duysun kimsenin yalakası olmam kusura da baksın had bilmeyenler..
Saygınlık kazanmak adına neden istemediği bir şeyi yapar ki insan. Hayır.
Gereği yok, kendi kendime yetiyorum bea
Yapan çok insan tanıdım ama ben kendi benliğimden ödün vermem gadası
Hayır, yapmam. Saygı, bir şeyi istemediğin halde boyun eğmekle değil, sınırlarını koruyabildiğinde kazanılır. Kendi değerlerini hiçe sayarak gördüğün saygıysa zaten sahte olur. Gerçek saygı, “Hayır” dediğinde de sana gösterilendir. Bu yüzden sırf dışarıdan saygı duyulsun diye içime sinmeyen bir şeyi yapmam. Önce kendime saygım olsun ki başkası da etsin.
Gördüğüm en iğrenç insan tipidir kendileri. Bana gelip birisiyle ilgili problemini anlatan bir kız vardı. Her türlü açığını anlattı bana, dert duvarı gibi kullandı beni. Sonra beni kenara ittirip onunla bir anda yakın arkadaş oluvermişti sırf o kızın çevresi var diye.
hayir yapmam. birilerinin bana saygi duymasi beni sevmesi umurumda degil. hayati ben yasiyorum ve kendim icin yasiyorum. istemedigim, yanlis buldugum hicbir seyi yapmam
ayynen oyle
Amaca giden yolda yapılan her şey mübahtır ama onurumdan haysiyetimden götürecek bir şey yapmam.
Bunu yaparsam ben başta kendime saygı duymam
Hayır. Konu her ne olursa olsun bir şeyi istemiyorsam yapmam 🙂kendime saygım daha önemli 😄
Yapmadım ve o kişiyi kaybettim sonra gördüm ki iyi ki kaybettim.
Elbette öyle.
Yapmam saygıları batsın doğal insanların olduğu ortamda doğal takılırım
Hayır asla yapmam benim itici öncelikler başka
Asıl yaparsam olan saygımı yitirmiş olurum bana göre değil
Yapmam, ister saygi duysunlar ister duymasinlar ne olacak ki
Öyle tabi
Hayır saygı kendi ruhuna saygısızlık ile kazanılmaz. Sen kendin gibi ol ve karakterli bir insan olma gayretinde ol, o saygı sen istemesen de gelecektir.
İstemediğim bir şeyi yaparken göreceğim saygı gelip geçici şeylerden ibarettir, o bakımdan ve tabi kendimden taviz vermeyen biri olarak bunu yapmazdım.
Başkasının saygısını kazanacağım diye kendimin kendime olan saygısını kaybetmeyi tercih etmiyorum asla yapmam köşeli bir insanımdır zaten başkaları yapsa da zaten nefret ederim ışık hızıyla soğurum gereksiz samimiyetsizliktense asil yalnızlığı tercih edenler denim
Birini tatmin etmek için kendimizi çiğnemek aptallıktır. Saygı ortada yoksa susarım ya da giderim. Ama kendimi satmam, o kadar net.
Saygı değil de sevgi için yapmışlığımız olmuştur. Ama hiç bir koşulda insan istemediği bir şey yapmamalı
Hayır başkasının saygısı için kendime ihanet edemem
Saygı duyulan şeyleri bünyem istemiyorsa bende sorun var.
İstemediğim şeyleri yapmadığım için saygı görürüm.
Yapmam. Başkası bana saygı duyacak diye kendime olan saygımı kaybedemem.
Hayır, saygı gerçeklikle ve samimiyetle kazanılır, zorla olmaz.
İstemedim hicbirseyi kimse bana yaptıramaz saygıda olmaz öyle
Asla yapmam bana saygı duyan doğal halimle duysun..
Ben istemediğim hiç birşeyi yapmam kimse de yaptıramaz. Yapanlara saygı duyuyorum
Hayırlı olsun Wayne 🫠.
Sırf bunu yapmadığım için son aylarda azarlayan insanlarla karşılaştım. Hiç kimseyi memnun etmek zorunda değilim.
Rica ederim 🫠.
Saygı duyulsun diye hayır diyeceğin bir şeyi yaparsan senin kendine saygın kalmaz hemde diğer insanların gözünde değerin olmaz.
Hayır yapmam...
Olabilir mesela saygı duymak için bir ortam çok ciddiyse kendim gibi davranmak yerine ortama uyum sağlarım.
O zaman saugı görüyo olmazsın ki zaten
Asla yapmam
Yapmam. İnsanların saygı gösterip göstermemesi önemli değil, çünkü insanlar umurumda değil.
Zamanında yapmıştım
Hayır, zorla istemediğim bir şeyi yapamam.
Asla yapmam neysem oyum
İstemediğim hiç şeyi yapmam ben
Yapmam yapıma ters
İstemediğim bişeyi yapmazdım
yaparım
Yapmam
Ailem tarafından evet yaptim
Hayir tabiki
Yapıyorum.
Yapmam isim olmaz
Hayır asla yapmam.
Asla.
Hayır yapmam
Yapmam.
Yapmam
Yapmam
Hayır yapmam
Yapmam
Asla yapmam
Hayır yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?