Yaşamınızdaki kişilerin kalitesiyle doğru orantılı bir durumdur.
Yani kendisine saygısı olmayan insanlardan saygı beklemeniz, kendinize duyduğunuz saygısızlığın kendisi olur ancak..

Yaşamınızdaki kişilerin kalitesiyle doğru orantılı bir durumdur.
Yani kendisine saygısı olmayan insanlardan saygı beklemeniz, kendinize duyduğunuz saygısızlığın kendisi olur ancak..

Evet kendime her zaman saygı gösteriyorum zaten kendine karşı acımasız olan ya da kendine saygı duymayan bir insan kimseye duyamaz bence. insan ilk önce kendisine saygı göstermeli. ben de diğer insanlara elimden geldiğince saygılı ve iyi davranıyorum çünkü insan kendisine nasıl davranılmasını istiyorsa karşısında ki insana da o şekilde davranırmış hayatında..
Teşekkür ederim 🦋😊
Rica ederim 🦋
Bu aralar fazlasıyla evet.
Cevap
6Cevap
Kendime saygım her zaman en önde gelir. Başka insanlara da asla saygısızlık yapmıyorum ama hak ettikleri zaman da elimden geleni ardıma koymam.
Kendime başkanlarından daha çok saygı gösteriyorum. Bana göre doğru olanda bu. İnsanlar benden saygı görmek için önce bunu hak etmeli
Evet. Öncelik ben. Kendime daha çok saygı gösteriyorum ki insanlarda bana göstersin bende onlara aynı şekilde.
Evet ben saygıdeger bir cicegm
Kendimi asla ezdirmem elestirmem kıyaslamam hangi hatayı yaparsam yapaym ben cok degerliym
Kendime gösterdiğim saygıyı başkalarına gösteriyorum
Gösteriyorum. Yeterince gösteriyor muyum? Hayır bence.
Saygın biriyim…. Saygılı bir insanım kişiden bağımsız… ben de olsam başkası da olsa hayvanda olsa …
Evt kendinizi cok sevin saygi gosterin lütfen hayat cok acimasiz
Gösteriyorum..
Kendime daha acımasızım
Fazlasıyla
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar