Her insanın bir saygısı bir duruşu vardır peki senin kendin için kendime saygı duruşum dediğin bir davranışın var mı?

Kötü gelen kimseyi "değişir "diye hayatında bulundurmamak best saygı unsuru... o kırılır bu kırılır diye kendini ihmal etmek kendi hakkına girmektir öz saygı bazen geç gitsin demeyi gerektirir kafan rahat olsun. kötü mü olacak ağa bırak olsun herkes kendini kayiriyorken sen kendine neden bu zulmü yapıyorsun. koy ver gitsin kafa rahatlığını hiç bir şeye değişmem...

Her insanın bir saygısı bir duruşu vardır peki senin kendin için kendime saygı duruşum dediğin bir davranışın var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
#elfida❤️❤️
Her insanın bir saygısı bir duruşu vardır peki senin kendin için kendime saygı duruşum dediğin bir davranışın var mı?
Cevapla