Bu konuda çok şanslıyım ki ailem önce kendime saygı duymayı öğretti çünkü kendine saygı duymayı bilmeyen insanlar maalesef ki bir başkasına saygı duymayı bilmiyorlar !
Önceliğim kendime saygı duymak zaten. İnsanlara saygı duyma olayını da ne kadar saygıyı hak ediyorlarsa o kadar saygı gösteriyorum. Onlara duyduğum saygı bana gösterdikleri kadar ve bana saygısızlık yapan insanlara karşı da kendime olan saygımı çiğnemeden haddini bildirmeyi tercih ederim. Kendime saygı duymayı kendimden öğrendim. 😄