Yanlış erkekten hoşlanıp çıkmaz bişeye girdini mi ne yapmam lazım?

Merhaba Arkadaşlar.34 yaşında bir bayanım. Mayıs ayı gibi bir yerde çalışan birine işim düştü. Gittim oraya. Oraya her gittiğimde bana anlamlı bakıyordu. Sosyal Medyadan istek yolladı. Kabul ettim. Aynı liseyi okumuşuz. Ama ben lisedeyken görmedim bu kişiyi.3 kere yüz yüze görüştük. Mayıs gibi. İlk görüşmemizde karşımda bacaklarını ayırıp oturdu. İkinci görüşmemizde karşılıklı otururken ayağıma bastı bilerek. Dışarıya çıktık. İnsanların içinde bacağını bacağıma sürtüyor. Dolmuşta giderken arka tarafa geçelim dedi. Yine bacağımı bacağına değdirdi.3 aydır sadece sosyal medya aracılığıyla günaydın, ne yapıyorsun, öpücük bunlar sadece. Benim pasta yapma hobi sayfamı takip ediyor. Bana diyor ki çalıştığım yere pasta getir diyor. Arkadaşlar bir kızla buluşmak İçin illaki menfaat mi gerekir. Bana pasta getir demeden öncede üst kat boş orada sevişiriz dedi. Sizce tamamen kullanmaya yönelik bu ilişki değil mi? Yok ayağına pasta getir demeler. Sinir oldum.

Yanlış erkekten hoşlanıp çıkmaz bişeye girdini mi ne yapmam lazım?
Cevapla