Ayrılık noktasındayız, içim kıpır kıpır. Aynen böyle yazdı, ne yapmalıyım?

Sana saygısızlık etmek istemedim sadece üzgünüm yazacak zamanım olmadı, Yanlış anlama bazen başkalarını da anlaman gerekir, Artık konuşmak ya da iletişimde kalmak istemiyorsan, anlarım ama bunu kibar, nazik ya da başka bir şey olmadığım için yaptığımı düşünme.

Güncellemeler
+1 yıl
Ondan nasıl vazgeçebilirim ki?
Te amo, mi Natalia.🌹❤
Ayrılık noktasındayız, içim kıpır kıpır. Aynen böyle yazdı, ne yapmalıyım?
Cevapla