Güncellemeler
+1 yıl
Ondan nasıl vazgeçebilirim ki?
Te amo, mi Natalia.🌹❤
Te amo, mi Natalia.🌹❤
Sana saygısızlık etmek istemedim sadece üzgünüm yazacak zamanım olmadı, Yanlış anlama bazen başkalarını da anlaman gerekir, Artık konuşmak ya da iletişimde kalmak istemiyorsan, anlarım ama bunu kibar, nazik ya da başka bir şey olmadığım için yaptığımı düşünme.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
O sonraki cümle Kürtçe mı?
İspanyolca
Soruna gelecek olursak neden öyle yazdı sana aranızda ne oldu
Güney Amerikalı bir kızla tanıştım internette canlı videolu uygulamada. Görür görmez etkilendik bedenlerimizden. İnstagramdan konuşmaya başladık kalpler, bebeğimler onlar bunlar. Günlerce konuştuk. Ama kız saat farkı nedeniyle sadece akşamları müsait olduğunda burada sabah 5 oluyor. Her gün onun için uyandım. Muhabbetler ettik ama bilmiyorum biz Türkler biraz sıcakkanlı insanlarız. 1.5 gün mesaj atmadı tarlaya gitmiş çalışmaya (şarap için üzüm tarlaları var.) ben de dedim ki en azından gidiyorum diyebilirdin o da yanlış anlaşılmak istemem özür dilerim dedi falan filan. ben böyle şeylere gelemem gelemem dediysem hiçbir kadın için kendimi satamam ağırdan. bitirdim ilişkiyi dostum.
kızın en son yazdığı şey
"İşlerin kötü bitmesini istemiyorum, sana hayatın için en iyisini diliyorum, seni unutmayacağım ve seninle tanıştığım için minnettarım umarım hayat bir gün yollarımızla kesişir"
özlüyorum ama yapacak bir şey oyk.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!