sessiz kaldığımız süre cok fazla oluyor, konu açamıyorum.
Siz boyle bir durumla karsilastiginizda neler yapıyorsunuz? Neler konusabiliriz?
sessiz kaldığımız süre cok fazla oluyor, konu açamıyorum.
Siz boyle bir durumla karsilastiginizda neler yapıyorsunuz? Neler konusabiliriz?
Konu açılmıyor ise muhabbet sarmiyor demektir. Yani illede acicam diyorsan bir cevap verdiğinde işte atıyorum
-eve gittim değilde eve su yoldan gitmeyi tercih ettim - neden - falanca köfteci burada çok güzel sever misin köfteyi -soyle severim böyle seversin:D burdan yemege çıkabilirsin mutfak muhabbetine görebilirsin konuyu açabilirsin ile saçma bir şey oldu ama gibi gibi işte
Bu sizinki tanıma merakından öte bi şey değil. Gerçektne sevince hem her şeyini anlatmak hem de her şeyini duymak istiyosun. Bence muhabbeti zorlamamak lazım bu durumda. Uyum-sinerji tutunca böyle tutulmazsın zaten.
Cevap
3Cevap
Sizin elektrikler gitmiş e mum ışığında da olmuyor bazen
Sacma seylerden bahset
Sacmala
Unut gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?