Doğum gününüzü çok sıradan bir şekilde kutlayan sevgiliye ne yapmak isterdiniz?

Bayram mesajı gibi hazır doğum günü mesajı atmıs çok özensiz.. hiçbir zaman maddi beklentim olmadı maddiyatçı bir insan değilim ama daha içten daha sıcacık biseyler yazmasını ve ilgilenmesini beklerdim sonuçta benim için özel bir gün 😏 siz olsanız ne yapardınız konuşsam mı ayrılsam mı bilemiyorum ya özel ve değerli hissettirmedikten sonra ne önemi var ki
Doğum gününüzü çok sıradan bir şekilde kutlayan sevgiliye ne yapmak isterdiniz?
Cevapla