Merhaba arkadaşlar eşim arabayı üstüme yapmasını istiyorum yanlış bir istek mi?

arkadaslar 5 yıllık ilişkim vardı kaynanamla yıldızımiz barışmadı sozlendik nikâh kiydik bu sürede eşim araba aldı daha sonra kaynanam esimn aklina girdi ve sorunlar çıkardı iki aile tarafı da birbirine girdi sonuç olarak boşanma karari aldık henüz düğün olmadan, eşim bu süreçte aldığı arabayı arkadaşının üstüne yaptı araştırıp öğrenmiş mal bölüşümü olacak diye. Daha sonra ailesinin yaptıklarından dolayı haklı buldu beni ve benim memleketimde düğün yaptı evlendik bu süreçte güven konusunda çok zorlandım. Evlendik düğün oldu ikimizde çalışıyoruz tekrar yeni bir araba aldı altınlarımi verdim ve onun bütün maaşı krediye gidiyor bende biraz yardım yapıp ev giderlerine harcıyorum. Ailesiyle barıştır ve 2 hafta sonra düğünümüz var onların memleketin de kaynanam düğünde takılan altınları vermeyecekmis ama benim ailem vermişti bende arabayı üstüme yapmazsan düğüne gelmem dedim.

Merhaba arkadaşlar eşim arabayı üstüme yapmasını istiyorum yanlış bir istek mi?
Cevapla