Merhaba,
Benim daha dün burada beni takip eden birisi vardı, sohbet muhabbet ettik tabii sonrasında sohbet arasında geçerken kendisine kilosunu sordum 96 kilo olduğunu söyledi tabii ki ben rencide edecek herhangi bir şey söylemedim, zaten kendimde bedensel engelli olduğum için insanların fiziksel durumu ile asla dalga geçmem.
Hal böyle olunca ben de bir laf arasında espri olarak tombik kelimesini kullandım, aslında amacım orada onu kötü göstermek ya da aşağılamak falan değildi ama nedenleri bilmiyorum kendisi bir anda beni engelledi ve ulaşamadım.
Yani dediğim gibi insan ayrımı yapmayı sevmem ama aslında o amaçla söylememiştim, sonrasında da yaptığımın yanlış bir şey olduğunu fark ettim ama daha sonrasında şunu fark ettim yani böyle bir insanla konuşup da bağlılık yaşamak yerine en azından ufak bir istememek gibi bir durum söz konusu oldu.
15 Safer 1444
11 Eylül 2022 Pazar Saat 13.02
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer