
Bu saatte üstünde ne var diyen sevgiliye cevap verir misiniz yoksa uykum var diyip konuyu kapatır mısınız?

Bu saatte üstünde ne var diyen sevgiliye cevap verir misiniz yoksa uykum var diyip konuyu kapatır mısınız?
Tamamen benim keyfime bağlı ama ben birisini sevgilim olarak kabul ettiysem onunla birlikte oluyorsan geri çevirmem yani ne istiyorsa eline veririm sonuçta bazen yatırım yapmak lazım bugün ona yarın bana
Benimki gelecek ve bana bu saatte üzerinde ne var diye soracak. Sonuç olarak bu bir soru ve karşı taraf yanıt bekliyor. Elbetteki duruma ve aramızdaki yakınlığa göre değişir fakat tek bir cevap gerçek: Yorgunluk 😎
1,5 yıllık sevgilim bunu sorarsa benden muhteşem bir yanıt alır.
birbirine güvenmeen, hala ''acaba beni kullanıyor mu'' abaza mı sapık mı geyiği döndüren çiftimsiler uykum var diyip geceyi bitirir
Resim atarım 😄😄
Cevap
6Cevap
Cevap veririm
Veririm tabii ki. Dışarıdayım pantolon gömlek bir de kafenin verdiği şal var diye görsel cevap veririm.
eve çağırırdım. gelsin kendi gözleriyle görsün üstümdekileri.
öyle birisini ne hayatım da nede kalbimde bulundururum
Sevgilimse üstümde ne olduğunu bilir bilmezse zaten sevgilim değildir
Canımın isteğine bağlı. LİBİDO TAVANSA CEVAP VERİRİM
Boyle bisey sorarsa ben direkt anindan sogarim
Sevgilime ne varsa onu söylerdim. merak ediyor erkekler bunu
Cinsel bi konuya girişmiş normalde sormaz buna merakı olmayan insan uykum var desen üsteler eğer bu tarz konuları sevmiyorsam dile getirirdim seviyorsam söyledim.
Üstümde yakışıklı bir bey var demiştim🙄😂
İğrenç bi espri 🥺
Cevap veririm saat önemsiz
Sevgilimse cevap verir hatta görsel atarım 😄
Bunu soran bir kızsa direkt kaç!!!
Allahın rahmeti ve bereketi diyip konuyu dağıtıyorum genelde
Ağırlık var derim
Vermem tabi ki
Ne vermiyon
Cevap. Sen ne anladım acaba?
Hiç bişey anlamadım
Nişanlım olduğu için sorun olmaz
Yapma be rumeysa yapma bee. Biz nişanlı ayağıyla ne bok yiyenleri gördük. Seni üzerler bak
Herkes kendinden sorumlu istedikleri boku yiyebilirler
Tanımazsın der geçerim
Cevap vermem ya da terslerim
Engellerim
Huzursuzluk
Görüldü bırakırım
Ahmet, derim. Gider zaten 😀
Sevgili ne yemek mi
Çiplak dedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?