Bu fedakârlığı sevgiliniz için yapar mısınız? :D

Bu fedakârlığı sevgiliniz için yapar mısınız? :D

O da benim için bu fedakarlığı gösterdiği için ben de gösteririm aynı şekilde.
Cevap
50Cevap
Sevdiğim insan için çiğ tavuk yemem ama uykumu yiyebilirim
Tabi ki sevgilim için uykumdan vaz geçerdim yeter ki konuşalım
Çok ettim
Sabaha kadar uyumadım
Ama ben hasta olunca, meşgul olunca ilgi göstermeyince hep çocukça tavırlar gördüm
Bu hayatta insanlar nankör
Türk kızlarından harbi olan var ama onlar bu kendini meydana basitçe bırakanlar gibi deiller onlar kendilerini sergilemiyor her tarafa
Yabanci kızında çürük olanı var ama sizin kizlar gerçekten komikler bir halta da yaramiyorlar
yorgun ve uykuluysam kabul etmem, bana anlayış göstermesini beklerim. uyuma diye ısrar ederse de bu ne kadar bencil bi insan deyip sinirlenirim
Ben uykum geldiği an uyur kalırım, elimde değil bu. Gönül ister ki uyumayayım ama maalesef anlık uyuyorum.
Yemin ederim sana anlık atmadan önce bende bu fotodakı oluyorum. Sonra makyaj efekt yapıyorum skksmsk @emreJ
Çok seversem ve uykum da çok yoksa uyumam tabii ama uykum varsa sevgi falan dinlemem uyurum
Uyku daha önemli
Hayır ya ergence geliyor bana ayrıca sabah işe kim gidecek yani geçtik biz o öğrencilik dönemlerini
Şayet ertesi gün iş yoksa evet, iş varsa uykusuz kalmakla olunmuyor. Sonuçta ben kaçmıyorum. Konuşma her daim olur.
Yarın işe gitmiyorsak olabilir 😇 ama belli bir saate kadar durabilirim yani ben de insanım.
Tabiki de benimle konuşmak istiyorsa uyumam gözlerim kapanana kadar
Uyurken onu bile izlerim nasıl uyuyor diye😊
Çoookkk ettim sayısı belli değil ama sonuç elde var sıfır
Yaparım yaptım değmezmiş onu anladım uykumda değerli değil hiçbiri...
Konuşmak istemiyorsam yapmam. Şimdilik yapmam ama ilerde olabilir fedakarlık
Ettim elime ne geçti hiçbir şey bu saatten sonra kim olursa olsun beklemem yatar uyurum artık 🙃
Arkadaşlarım için dahi sabahlamışlığım var sevgilimden mi esirgeyeceğim...
Ederim. Surekli aliskanlik haline gelmesi iyi olmaz ama.
Uykum varsa ister istemez uyurm elimde olan bsi değil . Uykusuzluğa dayanamiyrm
İşime gidicem derim yarı uykulu devam etmeye çalışsamda uykuya teslim olurum
Sevgilim için olur. Onun dışında olanlar ne hali varsa görsün
Sevgilin şanslı adam
Ederim etmişliğim çok
Yarın benim yerime işe gidecekse neden olmasın
Hangimiz etmedik ki yine olsa yine fedakarlık ederimmm
yaparım tabiki uyku benım için o kadar da önemlideğil
İlk ve son konuştuğumuz gece oluyordu ne hikmetse 😀 sabaha kadar konusulan gecelerin sonu asla iyi olmuyor.
Çok sevdiğim halde sevgilimi edemiyorum konuşurken bi bakıyorum uykuya dalmisim ve ne konuştuğumu bilmiyorum
Yigidimle birazcik daha konusmak icin nelerimi vermezdim uyku neki
ben ettım sınav haftamda bıle uyumadım hıcbı seye yaramadı sız yapmayın
Yapmadığım şey değil uykusuz isegittigim günler oldu
Tüm uykular feda olsun sevdiğim beye😄
Edersin tabi bir insanınkarsisindakine en kısa sürede aşık olması 7 saniye sürüyormuş önce aşk olur sonra sevgi gelirmiş gerekirse 3 gün yatırma boş ver surunsunku emin ol seni daha çok sever
Uyuma diyosa uyurum benim uykum yoksa onu uytmam
Tabiki uyku da neymiş feda olsun😇😁
Yok edemem uykum gelirse uyurum..
Ederim elbette sabahlar olmasın :)
Yaparım ya ne olacak, ondan kıymetli mi 😊
Zorlarım kendimi ama süreklilik halini almamalı.
Ne konuşacağımıza bağlı
Gençken evet
Şimdi uyku tatlı
Etmem , hadi uyuyoruz derim
Ederim edebildiğim kadar
Seve seve
Uykum varsa hiç kusura bakmasın uyurum ben
Evett ederim😊
Yapmam artık değmiyor.
Tabiki de olması gereken
Tabi ki ederim yeter ki o istesin
Duruma göre..
Ne konuşacagına bağlı
İhtiyacı var demek ki tabiki
Yaparim konusurum
Sevgilim olsaydı, ederdim
Kimse için uykumdan feragat etmem )
Asla bi an düşünmem Ederim
Uyuklerken büyük ihtimal dinlemem 😂
Hep yaptık halen yapıyoruz
Uyuduktan sonra rüyamda ona refakat ederim
Tabiki seve seve
Edilir.. Keyifli geceler..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?