
Sakın haaa yazışırken uyuyakalmayın sonrası çok kötü oluyor 😏
#LovecezaM

Yüzyüze isek biraz şansı var 4 saate kadar düşürebilirim. Elbette, sohbeti saracak ise. aksi halde net, hayır. Süreklilik halinde. sevgilim de olsa yaşamımın yapı taşı olan düzenin bozulmasına izin de söz de veremem... Bu sürdürülebilir ve kalıcı değil, sadece geçici bir heves olabilir...
.
.
# Neşeliadam
Merhaba, uyku benim için çok önemli maalesef yani uykumu feda etmek isterim elbette ama kesin dayanamam uyuyakalırım yani o konuda o yüzden sevgilim olursa bir gün, ona da söz veremem. Çünkü tutamayacağım bir söz vermiş olurum. Uyku saatlerimiz dışında konuşmak ve birbirimize normal bir saatte vakit ayırmak daha uygun olur diye düşünüyorum. En mantıklısı bu çünkü. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Evet :)
O istesin yeterki sabahlar bizim olsun 😂
Cevap
43Cevap
Hiçbir erkek için sabahlara kadar uykusuz kalamam. Ruh ve beden sağlığım, dinginliğim, enerjim çok daha kıymetli..
benim düzenli uyku saatim var ve buna saygı gösterilmesini beklerim
uyuma konuşalım olayına karşı oluncada odun oluyorum :l nedir bu çektiğim çile
Çalışıyorsam edemem kusura bakmasın, sabahın köründe nasıl kalkacağım
Muhtemelen uyuyakalırım.. ki kaldığım oldu o ise ha cevap verdim ha vericem diye düşünüp güneşi doğurmuş kıyamam 😄
Zamanın da çok yaptım :) gayet güzeldi. ama artık pek yapmıyorum
Çok küfür etmişliğim de var
Sorma :D ama aynı haltı tekrar yapıyorum :D
O Minnoş bunlar bilipte uykusuz bırakıyorsa ondan hayır gelmez
Gerçekler acıdır
Ben uyursam yarın özetini verir sonra yeni bölüm başlar işte 😂
Uyursam sorun çıkar. Uyumam. Hadi bir uyudum iki uyudum üçüncüde hayırdır ne iş ne bu uyku sevdası bi sorun mu var öyle erken erken uyuyorsun der. 🤪
Etmişliğim var ama saate de bağlı 🙄 bir yere kadar dayanırım sabahın 06:30 unda kalkıyorum biraz anlayışlı olması lazım her zaman olmaz maalesef 🥴
Zaten geç yatıyorum ama özellikle kendimden ödün vermem uykum varsa uyurum eskidenmiş o çok değer vermeler 😊
Günde 14 saat çalışıp geldikten sonra konuşuyodum hem de, sanki kıymet mi bilinci
Ya bu sorun var hep uyuya kalıyorum istemeyerek ama çözüm bulucam tek kalıyor sonra 😄
zamaninda ne uykusuz gecelerim gecti ah bir bilsen🤫🤫
gerçekten sevdiğim biri ise onun için uykusuz kalmaya razıyımdır.
Çok önemli birşey konuşuyosak direnirim ama yarın devam edebileceğimiz birşeyse hayır.
Uykuyu çok önemsemiyorum. Birkaç saatlik uyku her zaman yetiyor.
Sevgilim olması şart değil değer verdiğim birisi ise uykum feda olsun
Uyku iyidir yatın uyuyun yoksa baş ağrısı yorgunluk olur
Sevgilim Olsaydı Uykumu Onun İçin Feda Ederim Tabikide
Genelde telefonla konuşurken uyuyakalıyorum. Ama şu aralar yok.
Bu mesajı yazmasına gerek yok feda ederim onun için her şeyimi
onu diyen anca ben olurum gece oturduğum için kendimi bildim bileli :D
Ederim bu yüzden kaybettik
Tabiki de uykumu feda ederim...
Uykumu değil canımı bile feda ederim @Belanizgeldiamk
Oyunda mi🥸 off uykum kacti yav
Şu an varya gulme krizindeyim gebermezsem cikarim
@LovecezaM knk arkadas depresyonda takma sen onu fazla😁
🥸🥸
Eyv tatlis🐰
Etmem uykum daha önemli
Etmiyorum bebişim bana ne.
Yeter ki desin, ben severim sabahı karşılamayı 🤭
Ederim evet dostum içinde ederim.
Hayır uyku daha önemli
Büyük ihtimal benden önce uyur alhdkqhsnabx
Konuşacak konuya bağlı
Etmem uyurum. Gerekte yok gece konuşmaya.
Yokki sevgilim hic olmadi da
Hadi😃
Ederim. Geçmişte de etmiştim.😀
etmem tabi uyku candır
Ederim de yok
İstemediğim icon yok ama paşam 🤗🥴 isim gereği ugrasamuuorum
Bide sizle kim uğraşsın ve reis
Feda ederim tabiki
Feda ederim
Fotoğraftaki kız içinse neden olmasın (:
Uyumaya ne gerek var o zaman
ederim
Normal kızlarlada konuşuyorum.
Uyku önemli 🤭
Evet
Hayır hayvan gibi uyurum.
Ederim elbette
Etmem
Ettik de noldu
Ederim ya benim içimde enayilik
Ederim.
Feda ederim.
Kalırdım
O kim köpek ya hayir
Ederim
Etmem
seviyosam evet
evet
Ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?