Hangisi daha önde?
Bence kendi de deli gibi yorgun olmasına rağmen uyuma konuşalım diyen sevgili. Diğerinde aklımda şüphe uyandırıyor niyeyse
Hangisi daha önde?
Bence kendi de deli gibi yorgun olmasına rağmen uyuma konuşalım diyen sevgili. Diğerinde aklımda şüphe uyandırıyor niyeyse
Herkes her akşam konuşmak zorunda mı? Bu soru hakkında şöyle bir düşününce bazen elimizde olmayan sebeplerden dolayı bazı akşamlar yeterince konuşamayız. Mesela sabah işe gitmemiz gerekiyordur. Veya o akşam kafası bozuktur konuşursa partnerine kötü şeyler söyleyebilir gibi gibi. Bunun dışında da her zaman da konuşulmaz be abi.
Evet haklısın çünkü ilişki dışında bizim dr kendimize ait bir hayatımız var ama coo bencil bir insanlayım bunu sürekli sorgulayıp kendime ediyorum. Daha bir-kac gün önce ailemle şiddetli şekilde kavga ettim ve telefonda bunu sevgilime anlattığım an uykuluydu ve asla tek kelam etmedi. Benim de moralim bozuldu ama bu 1 değil 5 değil. Trip atmadım ama o kadar yaşadıklarımın üzerine gunaydinnnnn değil günaydın yazdım ve düz cevaplar verdim. Bana sen beni eskisi kadar sevmiyorsun diyor. E ya diyeceksin ben her zaman toparlamak zorunda mıyım duygularım yokmuş gibi bunu kendisiyle konuşamıyorum ama seviyoruz da birbirimizin of bilmiyorum
Peki ilişkin hakkında detaylı bir şekilde düşününce birlikte olman mı senin için daha sağlıklı yoksa ayrılman mı senin için daha sağlıklı olacak.
Ailemle öyle tartışmalara girdim ki hap yutup intihar etmek zorunda kaldım yoğun bakım cart curt ama asla ayrılmak istemedim onu seviyorum ve 5 aydır dünya üzerinde benim kadar ilişkisinde mücadele veren yoktur. Ama bilmiyorum sanki aylarca yeşersin diye baktığın bitkiyi sökmek zor gelir ya ona emek verdim ben gelecekte güzel şeyler yapıcaz inanıyorum ve ayrılmak istemiyorum
Sevgilini baktığında ilişki başladığı andan bu güne kadarki tavrını ele aldığında yeteri kadar emek verdi mi sence. Anladığım kadarıyla sen fazla duygusal birisin ve yolun sonunda üzülme durumun var. Kendimden biliyorum olayı. Aşırı duygusal biri bir süre sonra taşıdığı yükler ağır geliyor ve aşırı bir bunalım ve depresyona giriyor. Bu duygusal çöküntüden kurtulmak da bazen yıllarca sürüyor. Eğer partnerin yeteri kadar emek harcamadıysa ilişkinde ayrıl derim sana.
Ben asla duygusal değilim sadece aşk anlamında fazla beklentiye giriyorum. Intihar etmemin sebebi ölmek istemem değildi bana ölümü gormek istiyorum diyen pederin babalık duygusunu ateşlemem lazımdı. Ölmeyeceğini bilerek foyaskodan hap yuttum 60 tane rahat vardı ama hepsi 10 mg falandı düşük yani. Kaan çabaladığını söylüyor evet neye çabaladı bilmiyorum çünkü kapalı bir kutu gibi çözemiyorum onu ama kendi dünyasında bana aktardigindan cok daha fazlasini yasadigina eminim. Aylarca bulusamadigimiz anlarda bile bekledi beni sadik kaldi bu bile bneim icin yuksek bir sry ama yine de ben kadar asla ugrasmadi
Bu konuyu sevgilinle konuş ve eğer ortada bir sorun görüyorsan bu sorunun çözümü için neler yapmanız gerektiğini planlayabilirsiniz.
Evet sağlam bir konuşmaya ihtiyaç var ama nedense konuşma birden s. xe kayıyor jdjdhdh
Vovv biraz tuhafmış dhdhhdhdh
Ahaha aynen offf bak gene istedim onu ama uyuyor jdidjsjsj
Konuşmak mı istedin 😂
Evet jshdhdh
Sen baya kaptırmışsın
Adi geçse a. ziyorum
Azıyor musun? Bu tarz görüşleri dile getiren bir kadına ilk defa denk geliyorum adhddhj
Evet ben rahatım her konuda bu o. s. luk değil cesaret isidir ve gayet nornal bir konu
İnsanları yaptıklarıyla yaftalamak benlik değil. Sadece böyle bir yorum gelince şaşırdım biraz ajdhd
Jdjdjdj benim her hareketime herkes şaşırıyor njdjjdd
Farklı olmak iyidir
Hep iyiye şüphe duymak whhshahs benim eski sevgilim gözlerine yazık kıyamam derdi bende suphelendim sonraki konuşalım uyuma dedi suphelenmedim ikinci srfsz çıktı ilki gözlerine yazık diyen gerçekten aşıkmış ve gerçekten çok iyi biriymiş hahdhahshs iyiliğe bile şüphe duyuyoz be wjhsahhw ama aksi de çıkabilir tabi başkasıyla konuşan da der
Ya ben aslında biraz içerlendim bubsiruyu sormadan önce. Dün gece bana uyuma konuşalım diyen adam bugün asla konuşamasanıza rağmen çalıştığı için şimdi eve gelir gelmez uyumaya gitti ben de deli gibi kendisini bekliyordum. Ve herre durumda aşırı derecede uykusu olan ben bi şekilde fırsat buluyordum. Galiba çok bencil bir adama aşığım
Ya da dün uyumadigi için uykusu gelmiştir calisiyo hem bi günde karar verme biraz gozlemle derim ben :(
Bebegim 5 aydır gözlemliyorum asla ayrılma fikri yok ama insan üzülüyor neticede. Uyku demek kendisi demek benden önce görüyor. Yanı bi bakıma evet insan kendini dusunmeli ama aşk meşk işlerinde koyuyor insana be
Cevap
10Cevap
İkiside bize yaranamaz. Hiçbiri.
Uyu diyene "beni yollamaya mı çalışıyor" deriz, uyuma diyene de "beni hiç düşünmüyor" 😂
Off evettttt yaa. Insanları çok çabuk çözerim esasında ama 5 aydır bu adamı hala çözemedim kapalı bir kutudur oğlak burcu erkegi
Bende oğlağım. Ama bu kadar gizlenmesi şüpheli bence
Yok hayır özellikle yapmıyor bunu ve sadakatine inanıyorum. Ama yok Ben bunu odunluktan çıkaramadım bencillikten kurtaramadım
Ağaç gibi düşün biraz öyleler zor insanlarama açılır zamanla
Uyuma konuşalım diyen diğeri bende de şüphe uyandırıyor
Bence bu kadar fesat olmaya gerek yok niyete göre hareket etmek gerek uyu dinlen mantığında diyorsa daha düşüncelidir
Uykum var acele et gel birlikte uyuyalım diyen sevgili
sevgilinin çokluğu makbuldur onu da elinde tutarsın onuda
İkiside değil. Sevgilinin her hali sinir, stres.
Sevgili olsun yeter 😜
Uyuma Konuşalım diyen
Uyuma konuşalim diyen bence
Uyu kıyamam gözlerine diyen
biri 31 çkiyo digeri sen uyuyunca 31 çekcek
Ahahshahah yemin ederim en iyi yorum jzjzhxbxbdndj
sadece dürüst oldum (
Bana fark etmez
Kıyamam diyen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?