Birine açıldım ilk defa ama çok yüz vermedi gibi çok kötü hissediyorum?

Markette sürekli görüyordum babamda sürekli ordan alışveriş yapıyor aile marketi ortak galiba orada bir adam (25) gördüm çok tatlıydı istek attım mesaj yazdım her şey normaldi babamın kim olduğunu öğrenince az yazmaya başladı ve soğuk davrandı çok kötü hissediyorum

Birine açıldım ilk defa ama çok yüz vermedi gibi çok kötü hissediyorum?
Cevapla