Evimi geçindirebilirmiyim gelirim nasıl sizce bu gelir ile nerelerde yaşayabilirim tavsiyelerinizi bekliyorum güzel yorumlarınız için teşekkürler kırıcı olmayın 1 adet bisiklerimde var

Evimi geçindirebilirmiyim gelirim nasıl sizce bu gelir ile nerelerde yaşayabilirim tavsiyelerinizi bekliyorum güzel yorumlarınız için teşekkürler kırıcı olmayın 1 adet bisiklerimde var

Troldür bu, yani İnşaAllah öyledir. İnsanlar 200 TL'yi cep harçlığı olarak görmüyor yahu öyle bir işte çalışılır mı? Bırakın evlenmeyi yaşanmaz bile.
şu an ailem ile yaşıyorum haftalık 50tl kazanıyorum
Kendinize sevginiz, saygınız yok sanırım. Gidin bir fabrikada çalışın daha düzgün bir maaşınız olsun bari.
İşe almıyorlar bildiğiniz bir fabrika varsa çalışıyım
Ciddi misiniz ya
Tabi ülke de nasıl bir işsizlik var siz farklında değilmisiniz
Farkındayım tabiki ama bu paraya çalışılmaz.
Olsun onuda bulamayanlar var şükretmek lazım
İş ayarlamadın ama canın sağolsun
Kelin ilacı olsa misali. Teşekkür ederim.
Saç ekimi yapan bildiğim yer var ücretsiz hallederiz
😂😂 Haha
Sitede ayda 40bin 20bin kazanıyorum diye soru sorup görüş yapanlara kıyasla daha inandırıcı bir gelir hahshhshs
Birde buna inanıp ciddi yorum yazanlar olmuş ya aujwjahajjsh
Döviz olarak kazanıyorsan ayda 40 bin para değil gurbetçi emeliler falan 4 bin dolar alıyor en basiti 70 bin küsür eder bu kadar büyük görmeyin küçük paraları
Bunlar sitede takılan ve tl kazandığını söyleyenler için gayette büyük paralar bırak şimdi ekonomi kasmayınjsjdjksk
TL ile maaş alıyorsan zaten orta gelirin üzerinde maaş vermezler 40 bin tl diye bir maaş yok yani dediğin gibi zaten yönetici pozisyonunda falan olunca büyük yerler dolar üzerinden maaş veriyor enflasyon yüksek olduğu için
İşte ben de diyorumki o kadar üst düzey kadroları olup o kadar kazansalar zaten bu sitede takılmazlar. Bir insan ticaret yapmıyorsa ve üst düzey bir yönetici değilse o kadar kazanamaz. Bir mv maaşı bu nerdeyse.
Bu sitede takılmaz o kadar kazansadan sonra kaçıyım ben geliri söylesen sen kesin inanmazsın :D Şunu unutma nereye kadar dışarıda vs takılabilirsin bir yerden sonra sıkıyor dönüp dolaşıp eve geliyorsun geliri iyi olanlar farklı bir dünyada yaşamıyor
Valla evet büyük ihtimalle inanmam. Olsa bile bir elin parmağını geçmez derim. Bu ülkede asgari ücret oranı resmi kayıtlarda var. Sitedeki gelir sorularında 10 yorum varsa rahat 6-7 si 20k ve üstü yazıyor.
Sen o asgari ücret olayına takılma elden alıyor çoğu kişi üzerini o vergiyi düşük ödemek için örneğin sen 10 bin maaş alıyor ol çoğu yer asgari ücret yatırıp üzerini elden veriyor o kadar insan asgari ücret alsa emin ol herkes birbirini yerdi ülke de
Kimse kimseyi yemez merak etme. Bazı insanlar o kadar akıllı olsaydı biz şu an refah düzeyi yüksek bir ülke olurduk. Neyse şimdi benim avukata verecek param yok size iyi günler hahsjjsjs
Teşekkürler sohbetiniz için sizede iyi günler :D
Cevap
3Cevap
Kafa dengi kız bularak
Para var huzur var
Ne kadar var
100 yapsın 200 çok knk
Bu şaka mı ciddi mi :D
Sanayide haftalık 50tl ye çalışıyorum abi niye gülüyorsun emek parası
O parayla zor
Patron aralıkta biraz zam yapacak o zaman olur mu peki sizce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar