11 ayArkadaşım iki lafından biri para... evlenmek içinde az yakan bir kadın arıyorsun sanki araba alıyorsun hayret bir şey... bir insan da hiç mi romantik bir yani olmaz Allah evleneceğin kadına sabır versin simdiden
111 Yorumla
Soran11 ayBeni tercih edenlerin ilk sorduğu şey para olduğundan dolayı mecburen para diyorum. İşsiz bi talip getirsem ama dünya yakışıklısı biri. Hiç çalışmamış kabul eder misin
- 11 ay
Arkadaşım para tabiki önemli de senin evlenme kriterin sadece para... ve gerçekten iki lafından biri para
Soran11 ayBenim kriterim para değil. Evlilik sürecinde maaşımı sorup bu parayı hemcinslerin beğenmeyip zorbaladıkları için bu soruyu sordum
- 11 ay
Ya arkadaşım güncelleme de 1m borcun altına giremem diye de yazmışsın hani yok kızlar maaşımı beğenmiyor da o yüzden yazdım da deme...
Soran11 ayMaaşımı beğenmeyip zorbalayan biri için akrabası eğlensin diye hiç borçlar altına giremem taksitlendiremem. Düğün yapmayana çemkiriyordunuz, şimdi borca girmeyene taksitleri üstüne almayana da zorbalığa başlamışsınız. İyi günler
- 11 ay
Hayatım işine gelince evlenip karın sana yemek yapsın çocuk yapsın annene dahil herkese baksın diye gelenekçi gelenekçi konuşuyorsunuz... geleneğin erkeklere yüklediği sorumluluklara gelince de yok ben o kadar para harcayarak yok ben akraba eglendiricem diye borç yapamam yok babasının evinde o varmiydi da ben alayım... bir şey söyleyince yetişin a komşular beni zorbaliyorlar... düğünleri erkek tarafının yapması ve düğün denen şeyin varligi geleneklerin bir parçası... işinize gelince gelenekçi işinize gelmeyince modern olmayın...
Soran11 ayBu saydıklarının hiçbiri karımdan beklemiyorum. Senin evlendiğin kişi böyle şeyleri yaşatmış diye dolmuşsun patlıyorsun sıralıyorsun ama her kadın sen gibi değil. Ev işini erkek de yapmalı diyenlerdenim. Gelenek, dinde var diye diye keneden daha beter kan emiyorsunuz. O devir biteli çok oldu. Erkeklerin gözü açıldı, artık kadınların çoğu evlenemiyorum yaşım geçiyor korkusuyla çevreye haber salıyor. Aman, seninle tartışılmaz. Kült kalıpların var değişmezsin.
- 11 ay
Asıl senin kült kalıpların var konuştuğun insan hakkında bir yerlerinden sallıyorsun evli değilim Türkiye de yaşıyoruz erkeklerde aşağı yukarı belli... neymiş ev işlerinde yardim edermiş de doğduğundan beri hangi ev işlerinde ustalastiniz da anneniz size yaptırdı da evlenince yapacaksınız acaba... en becerikliniz makarna yapıp salata yapıp dünyanın en becerikli erkegiyim havasında geziyor... kendi kişisel bakımını bile yapmayan varlıklarsiniz... erkeklerin gözü acilmismis... asıl kadınların gözü açıkdi ki hayatını kendine bakmaktan aciz erkeklere bakmakla ugrasmiyorlar... duyanda bir erkekler evlenmek istemiyor sanır asıl kadınlar istemiyor nedeni de erkekler
Soran11 ayBir kere bile annemden bir bardak su istemedim. Yeri gelince içli köfte bile yapabiliyorum. Tüm dünyayı kendin kadar sandığın için yapabilen erkeklerin varlığını bile yediremiyorsun. Kör gözüne parmak bastıkları halde görmezsin. Ruh gözün kapanmış. Daha fazla uzatmıyorum güle güle
- 11 ay
Çiğ köfte yaparmış ama canı isteyince... sen her Allah'ın günü dört kişilik aileye yemek yaptın mi... sen misafirler gelince mutfağa yıkılıp yemekle bulasikla ugrastin mi...
- 11 ay
dedi aç gezen tavuk. Kızım sen kendine darphane arıyorsan önce k... çını babana yaslamaktan vazgeçip sende elini taşın altına sokacaksın. Erkekler sizin her isteğinize yetişmek zorunda olan, lüksünüze, düğün beklentilerinize yetişecek motor değil. Sen motor isen git o zaman başka yerden benzin dilen. Allah seni alacak adama sabır versin yiyici tim eskici
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)11 ayKafa dengin birini bulduğunda böyle endişeli sorularin da olmaz gidiyosunuz kendinize uygun olmayan insanları hayatınıza almaya çalışıyorsunuz sonra da sizlaniyorsunuz yok öyle yok böyle diye 45 k maasta eğer sadece sen evi gecindireceksen o kadından fazla bakımlı iyi giyimli olmasını bekleme çocuğun olduğunda senden iyi şeyler istediğinde ona karşı sizlanma çünkü o maaşla yapılacaklar çok kısıtlı
17 Yorumla
Soran11 aySadece ben evi geçindirmem ve öyle biriyle de evlenmem. Kadın dediğin çalışıp kendi ayakları üstünde durabilmeli. Bunu dediğim için hemen erkeksin sen ne işe yarıyorsun zorbalığı yapıyorlar ama ben besili hayvan almıyorum. Yetişkin ve sağlığı yerinde olan, engeli olmayan hamilelik durumu olmayan her kadın çalışmalı.
Cevap sahibi11 ayYa tamam da şimdi artık şöyle bı durumda var birçok kadın ayakalri üstünde duruyor zaten ve evlilik artık boş bir şey haline geliyor yani bı erkek sadece cinsel anlamda tatmin sağlıyor kadına onun haricinde hiçbir paylaşım bir şey yok kadınlar da evliliği anlamsız buluyor
Soran11 ayEvlilik denen şey kadına bakılması ve kadının kendi ayaklarını kullanmasına gerek bırakmadan başka birinin onu sırtlanması demek mi? Bu söyleminden onu anlıyorum. Aşık olduğu için evlenip ve evlendikten sonra da çalışan kadınlar var. Gerçekten aşık olan kadın, para kazandığında, erkeğe ihtiyacım yok ne de olsa para kazanıyorum demiyor. Amacı ve artniyeti, seçimleri para üzerine kurulu olanlar ancak kadın ayakları üstünde duruyorsa evliliğe ihtiyacı kalmaz diyor
Cevap sahibi11 ayEvlilik alma verme dengesi üzerine kurulu bunu istediğiniz kadar inkar edin ne kadar verirsen o kadar alırsın evlilik karşılıklı paylaşımdir neyse umarım kendine göre birini bulursun
Soran11 ayHayatınız boyunca ailenizden bile çıkar üzerine ilişkiler görmüşsünüz kurmuşsunuz. O yüzden sevgi aşk üzerine hiçbir birliktelik düşünemiyorsunuz. Çıkar , alıp verme olarak bakan biri, benim gibi saf art niyetsizce bakamaz düşünemez. İyi günler diliyorum
Cevap sahibi11 ayKnk sevgi ve aşk üzerine birliktelik kurmak istemeyen asıl sensin kendi dediklerinin bile farkında değilsin sen bı kadına geçip para muhabbeti yaparsan o kadın dünya zengini bı kadın da olsa senle asla birlikte olmaz bu işleri bı öğren önce boş yapıyorsun
Soran11 ayErkeği maaşı üzerinden zorbalayan eleyen, şu kadar almazsa evlenmem diyen, aşk evliliği yapan kankamın evini geziyorum diye akım yapıp harabe yerleri çekip paylaşan benim zaten aynen
Mütevazı bı bayan olursa onda calisirsa gecinilir bir şekilde. Sigarasi olan, çok harcayan kadınla zor bu işle ya da her şeyin en iyisini isterim diyen kadınla. Hos bizim gibi kanaat eden kadinlarin kıymeti de bilinmez asla ayrı konu:))
11 Yorumla
Evlenme hakkı parayla olmuyor ama piyasa uçtu tabii. 12 k çok iyi bir fiyat. Geri kalanıyla rahat geçinirsin. Basit bir evlilik süreciyle rahat evlenirdin
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Hakkın tabii ki ya, bu soruya farklı açıdan bakalım! 😊 45 bin TL maaş gayet iyi bir gelir. Kirana, temel ihtiyaçlarına baktığında hala rahatça birikim yapabilecek durumda görünüyorsun. Evlenmek, finansal durum kadar karşılıklı anlaşma ve sevgi işi. Böyle bir aylık gelirle düzgün bir plan yapar, düğün ve sonrası için de bütçeni kontrol altında tutarsan gayet güzel bir hayat kurabilirsiniz. 💍🎉 Mesele paradan ziyade, iki kişinin birbiriyle uyumunda ve geleceğe olan ortak bakışlarında... Hadi bakalım, mutluluk dolu bir yolculuğa cesaret et! 🚀💕
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kızların gözü yüksekte uçuk hepsi dala kon durmak lazım
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 885 cevap paylaştı.
11 ayAsgari ücrete bakılırsa iyi bir ücret alıyorsun. Birikimlerini yaparsan ve eşinde çalışırsa kendi yağınızda kavrulur gidersiniz
01 Yorumla
Soran11 ayŞu anki halimle her ay 25 k kenara atabiliyorum
11 aySen 45 alıyorsun evleneceğin kişide alırsa 45 çalışan biri olursa tabiki ozaman evlenebilirsin. yoksa geçim denen şey zor.
01 Yorumla
Soran11 ayValla ben şu an her ay 25 bin rahat kenara atabiliyorum. Evlendiğimde çift gelir olduğu halde 40-45 bin birikim olmazsa evlenmem. Para yiyen savurgan biriyle yapamam. Aşırı cimrilik de iyi değil dozunu bilmek lazım
11 ayEskiciblabla haklı ama sende haklısın bdjfjfjf gayet güzel tartışmışsınız sonu biraz 🤏 daha empatik olsa iyi olurdu.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ayevlenilebilir ama sen evlenemezsin. Evlensen karınla anlaşamazsın anlayışsız birisisin. yorumlarını okudum kadın düşmanlığı gibi bir şey var sende. Evlilikte eşitlik arıyorsan git hemcinsinle filan evlen çünkü bu eşitlik değil eşlik olacak. O zaman sen doğur sen bebeğe bak sen evin işlerini yap. Kadının ayrı sorumlulukları var erkeğin ayrı. Kadına bir de çalışma zorunluluğu yükleyemezsin.
010 Yorumla
Cevap sahibi11 ayburada ev işlerini yemekleri vs. kadın diyorum çünkü hiçbir erkek her gün her gün yemek hazırlamaz misafirlerle uğraşmaz. Canım cicmden sonra da rahatlığına döner geri zaten
Soran11 ayKadın da çalışmalı dediğim için kendi ihtiyaçlarını karşılayabilmeli dediğim için beni kadın düşmanı ilan etmiş 🤣🤣🤣
Soran11 aySorumluluklar ayrı değil. Yeri gelince evi erkek temizlemek zorunda bebeğe de bakmak zorunda
Cevap sahibi11 ayyeri gelince diyosun bak yani her zaman kadın yapacak sen sadece yeri gelince yapıcaksın bir de kadın çalışacak oldu paşam başka?
Soran11 ayBen de çalışıcam ev işi yapıcam çocuğa bakıcam yemek yapıcam o da çalışıp çocuğa bakıp temizlik yemek yapacsk
Cevap sahibi11 ayüstelik senin gibi diyen erkek çok gördüm evlendikten ve biraz zaman geçtikten sonra ufak tefek şeyleri bile yapmıyosunuz kendinize hizmetçi arıyosunuz bir de eve para getirecek çok fenasınız ya sabır dilerim karına
Soran11 ayHep varsayımlar hep gördümler, önyargılar. Sürekli herkesi kendi bilinci kadar sanan kişiler….
Cevap sahibi11 ayşu anki evinde nasılsın hiç uğraştın mı aile evinde her allahın günü ev işleriyle yemekle cart curtla bunu yapmayan kendi aile evinde nasıl yapacak işin zorluğunu bilmeden sallama fazla
Soran11 ayYalnız yaşıyorum hanımefendi yalnız
Soran11 ayEvimi de bk götürmüyor temiz düzenliyim
Para & Ekonomi konusunda 399 cevap paylaştı. Kendi dengi birini bul evlenirsin niye olmasın o zaman hiçbir işçi ya da kötü işte çalışan kişi evlenmezdi
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ay45k dediğin fabrika işçisi veya kasiyer maaşı, ben o parayla kendim 1 ay geçinemiyorum kiram 8k ne evliliğinden bahsediyorsun ahajdkehqlsjd (bimde çalışıyorum)
017 Yorumla
Cevap sahibi11 aymagaza sorumlu yardımcısıyım 45’ten fazla aldıgım da oluyor
Cevap sahibi11 aybunu bu sekilde alenen paylasmak yasal mı peki
Soran11 aydalga geçmişsin de her ay 25k minimum kenara atıyorum. Masa başında çalışıyorum günde 7-8 saat ve hafta sonlarım tatil. Bitirdiğim bölümle ilgili kariyer yapabildiğim bir işteyim. Okuduğum bölümden devam ediyorum artı çalışma şartlarım elim ayağım temiz şükür. Yediğim içtiğim önüme oteldeymişim gibi sunuluyor. Her gün binlerce kez şükrediyorum. Kesinlikle kıyaslama ezikleme için demiyorum. Bimde 150 k verseler de şu anki işimi bırakıp gitmem yemin ediyorum
Soran11 ayMesleği geçtim 1 kişi için 45 k rahat yeter kirası 15 binin altındaysa. Yetmemesi için sürekli alem yapması dışardan yemesi lazım ve alışveriş bağımlısı olması lazım. Büyük ihtimalle arkadaş öyle biri o yüzden 8 k kiradan geri kalanı yettiremiyor. Benim kiram daha pahalı olduğu halde 25-26 bin her ay biriktiriyorum
Soran11 ayHer ay 25 k atınca asgari ücretten fazla birikim yapabiliyorum deyip şükrediyorum. Bimde o yorgunluk ve ellerin mahvolmasına karşılık çalışmak benlik değil
Cevap sahibi11 aynormalde kiramı falan ailem ödüyordu geçimimi onlar sağlıyordu da bazı meseleler geçti aramızda ben de tüm bağımı kopardım ve küçük bir şehire yerleştim 1+1 eşyalı evde kalıyorum artık her şeyimle kendim ilgileniyorum ayrıca alışveriş bağımlılığıyla bir alakası yok kadın ve erkeğin ihtiyaçlarını asla bir tutamazsın
Soran11 ayValla bacım özel gün kişisel ihtiyaçlarınız ne kadar tutarsa tutsun 45 bini bitirecek kadar tutmaz. Ekstra keyfi makyaj malzemelerinde uçuk marka fiyatlara çıkarsan para kalmaz. Ama ped almakla ağda almakla 45 bin bitmez
Cevap sahibi11 aykadın olmadan anlayabileceğiniz bir şey değil ortalama 15k ev ihtiyacına gidiyor zaten
Soran11 ayMesela mutfak alışverişi ne yapıyorsun? Tek bir kişi tıka basa yese nasıl 15 k tutabiliyor
Cevap sahibi11 aysağlıklı besleniyorum her şeyimi kendim yapıyorum spora gidiyorum kişisel bakımıma önem veriyorum daha birçok şey sayabilirim
Soran11 ayEn en sağlıklısını bile alsan mutfak alışverişi 15 k tutamaz ya. Ben de sağlıklı besleniyorum gluten yok. Çikolata bile yesem sıfır şekerlisinden yerim. 1 kişi ayda 15 k evin ve mutfak alışverişine gidemez. Gidiyorsa o kişi obez olur 15 binlik yerse. 2 cevap önce evin ihtiyaçlarıma 15 k gidiyor dedin şimdi de kişisel bakım sporu dahil ettin 15 k. Adımdan daha çok eminim ekstra fazla rahat davranıyorsun. Amacın biriktirme içgüdün yok. Hayat karar para senin
Cevap sahibi11 ay15k ev masrafı sadece mutfaktan ibaret değil ki, sporu falan da direkt ihtiyaçlara dahil edip anlattım zaten hani onun devamı da var
Evet para giriyor mu giriyor calsiyor musun çalışıyorsun daha be madara aldığının ne önemi var
01 Yorumla
Soran11 ayŞimdikilerin beklentilerini karşılayamıyorum. Kızların %99 u milyon maaş alan ve hiç çalışmayacağı bir evlilik istiyor. %1 i temiz düzgün iyi niyetle evlenmek istiyor. %1 bulmak çok zor
11 ayBirikimin varsa Evet evlenebilirsin ne çalışıyorsun
04 Yorumla
Soran11 ayÖyle düğün akrabaları eğlendirme için para dökmem. Dökecek biri de değilim milyonlarım olsa bile
- 11 ay
Hayırlı olsun dostum
- 11 ay
Ben birikimi akrabalarını eğlendir diye sormadım nedir bu ön yargınsanlar nezamn kurtulacak bu önyargılar
- 11 ay
Kafandan mal mal şeyler uydurm
Gizli Üye(25-29)11 ayDüğün falan saçma zaten ama evlenecek olsam bende çalışmak istemem. Kadın çalışmak zorunda olmamalı
07 Yorumla
Soran11 ayBesili hayvan almıyoruz. Kadın dediğin çalışır ve temel ihtiyaçlarını karşılayabilmeli. Yetişkin ve engeli olmayanan birinin temel ihtiyaçlarını başka biri karşılamamalı. Evlilik denen kavram, sorumluluğunu karşı cinse atmak olarak tanımlanmamalı. Bunu böyle tanımlayan ve “erkek dediğin bana bakmak zorunda diye zorbalık yapan” her yaratık, toplumdan uzaklaştırılmalı. Çünkü bu tip düşünceler, toplumun ve yaşamın dengesini bozmaktadır. Tek taraflı yüklenilen sorumluluklar yüzünden boşanmalar tartışmalar cinayetler yaşanıyor. Kadın dediğin çalışacak ve ev ekonomisine katkı sağlayacak. Yediğini içtiğini hiç kimse kimseye ödetmeli eş bile olsa. Bunun tartışılacak ve görüşün belirtilecek tarafı yoktur
Cevap sahibi11 ayKadınlar artık neden mutsuz ve evlilikler neden azaldı bi düşünmek lazım bence
Soran11 ayKadınların mutsuz olma sebebi, erkekten ailesinin bile sunamadığı imkanları beklemesidir. Asgari ücret alan erkeği erkek yerine saymayanlar, bana her ay alışveriş için yüzbinler versin ve çalışmayayım, eve kargolar gelsin. Bunları yapmazsa prense erkek ya da sen ne biçim erkeksin diye zorbalayayım diyenler ve bunları yapan yaşatanları gördükçe erkekler evlenmiyor. Kadınların bir çoğu, hem çalışmıyor hem de aile evinde görmediği imkanları erkekten istiyor. Para için maaş miktarı için erkek seçimi yapan kadınlar çoğaldı ve çoğalıyor. Haliyle mutsuzlukları canım cicim ayı bitince devam edecektir. Sokak röportajlarında giyimi dış görünüşü bile düzgün hanım hanımcık olan kızlar, konuşmaya başladığı an erkek dediğin ayda 500-600 bin kazanmalı gibi taleplerle ağızlarını açıyorlar. Abdest almayı bile bilmeyen kadın, mehir söz konusu olunca istediği arabanın rengine vitesine kadar sıralıyor. Sen kendin alamamışsın ailen o arabayı alamamış ne haddine istemek. Evlilik bir ticaret mi para araba koşulu koşuyorsun. Kadınlar, evliliği yaşım geçiyor birine kapak atmam lazım ve o biri de bana maksimum parayı konforu yaşatmalı diye değerlendirip seçim yaptığı sürece mutsuzlar ve mutsuz da kalacaklar
Cevap sahibi11 aytamam beo sakin seninle evlenen kadının vay haline sjjs
Soran11 ayKendimi yolunacak sırtına binilecek kaz olarak sunmadığım ve sözde değil pratikte de eşitlik istediğim için tepkini anlıyorum. Regl pedi için yetişkin ve sağlığı yerinde olan bir kadın benden para isteyecek kadar muhtaç olmamalı. İnsan sadece dünyaya getirmeye sebep olduğu çocuğunun sorumluluklarını giderini karşılıksız öder. Sırf eş diye bana bakmak zorunda kılıfını geçirerek zorbalık yapamaz hiç kimse. Eşitlik hak adalet isteyince vay haline oluyor. Neyseki kadınların %99 u yolunacak en iyi kazı bulayım derdinde, %1 i sadece birlikte çalışalım biriktirelim kafasında. %1 kaliteli kadın var onlar da kendilerini belli ediyor ve evlendikten sonra da mutlu devam ediyorlar. Biz erkeklerin gözü artık çok iyi açıldı. O %1 lik kaliteli kadınları iyi ayırt edebiliyoruz. Bana bakmak zorunda diyen boşanınca nafakayı alıp yeni sevgilileriyle yiyenlere şans güleryüz ve yüzük düğün yok
Cevap sahibi11 ay@Snowcat düğüne gerek yok demişim dimi keza altına da gerek yok
Kardeş bence sen hiç evlenme. Yarın öbür gün evlendiğin kadın cimriliğin yüzünden boşarsa seni, maaşının yarısını nafaka olarak alır. Sende kafanı duvarlara vurursun :d
03 Yorumla
Soran11 ayKusura bakma akrabaya para yedirmediğim ve akrabalarına hava attırma düşüncesinde olmadığım için hahaha
Soran11 ayGeleceğe yatırım yapıyorum hesabımı biliyorum diye cimri ilan edildim boşatıldım ve nafakaya bağlatıldım. Helal sana cidden
Gizli Üye(25-29)11 ayÇalışan bi kızla evlenirsen rahatça gecinirsiniz. Kiran gayet normal.
00 Yorumla
11 ayEvlenilir hocam derde girme senin gibi bi eş bulur evlenilir
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 375 cevap paylaştı.
11 ayev kirası olmazsa geçinilir
16 Yorumla
Soran11 ayEv kirası olduğu halde geçiniyorum ve birikim yapabiliyorum
- 11 ay
fazla alıyorsundur sen
Soran11 ayYo gerçekten 45 alıyorum 25 birikim yapıyorum
- 11 ay
ne yiyip içiyorsun ekmek ve su mu?
Soran11 ayValla yediğim önümde yemediğin arkamda. En iyi mutfak alışverişi tek kişi için 5 bin tutuyor. Fazla da gitmiyor
- 11 ay
bir kg şeftali 100-150 tl iken nasıl oluyor
11 ayOlmaz kıza yazıktır
02 Yorumla
Soran11 ayKıza mı yazık o da çalışacak
- 11 ay
Kızın hayatı kayar senin yaşda çoktan geçmiş boş ver evliliği
11 ayZor dostum buna düğün borçlarını da eklemen lazım
02 Yorumla
Soran11 ayAçıklamada eklediğim gibi düğün yapıp akraba eğlensin diye borca girmem. İsteyen istediği dedikoduyu yapsın
- 11 ay
En güzeli boş ver et
Gizli Üye(25-29)11 ayBence ideal evlenebilirsin tabi ki
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayGayet iyi daha nolsun
10 YorumlaNe iş yapıyorsun ki sen
00 Yorumla
11 ayevlenilmez knk boş ver
00 Yorumlaİstiyorsan olur
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı. Evlenebilirsin
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ayEn doğrusunu yapıyorsun
033 Yorumla
Soran11 ay45 alıyorum giderleri düşünce her ay 25 k birikim yapıyorum
Cevap sahibi11 ayBence gözü çok yüksekte biri denk gelmezse ideal eşinin çalışan biri olmasını mı istiyorsun yoksa ev hanımı olsun kafasında mısın
Soran11 ayÇalışan ama gördüğüm çalışma ortamında iş arkadaşı ayağına evliyken başkasıyla flört etmeyecek birini istiyorum. Sürekli evde 4 duvar arasında kalıp ev işleriyle psikolojisini vizyonunu kapatsın istemem. Ev işlerinde yemeği yapar temizlik bende olur. Denk geldiğim tüm kızlar başta düzgün bile görünse “bana bakmak zorundasın erkeksin sen çalışırım ya da çalışmam seni ilgilendirmez” diyen tipler. Kısacası kapağı birine atayım da çalışıp bana baksın kafasındalar. Düzgün birini bulmak maaştan daha büyük sıkıntı
Cevap sahibi11 ayYani oda doğru ama sen kendi düzenini kurmuşsun ve belirli kriterlerin de oturmuş birileri ile düzgünce date çık tanımaya çalışan illaki denk gelir istediğin karakterde birileri söylediklerin konusunda başkasıyla flört etmeyen biri bu zaten olması gereken diğer 4 duvar arasında kalıp ev işleri ile psikolojisini bozuyor vizyonunu kapatsın istemiyorum demişsin bu kafa yapısında olman da çok çok iyi (kadın çalışmaz diyenlere göre) ev işlerini paylaşırım demende uyumlu yani illaki bulursun kafana göre birini diğer bana bakmak zorundasın kısmı açık konuşayim bunu ben "ben yatayım gezeyim para olsun" gibi bir yerden asla söylemiyorum ama bence bir erkek sen çalış ya da çalışma sana bırakıyorum ama ben sana bakarım diyebilmeli yine söylüyorum kapağı atayım diyen bir yerden söylemiyorum ama bence bu olmali bir erkekte sen bence eğer kriterlerine uygun birini bulursan bu konuya çok takılma kendince çünkü sorun yaşarsın (benim fikrim)
Soran11 ayHer koşulda erkek bana bakabilmeli düşünce yapısıyla erkeğe güçlü profil ve görev sorumluluk yükleniyor. Ben sözde değil pratikte de kadın erkek eşitliğine inanan biriyim. Diyelim ki işten atıldım ve birkaç ay iş bulamadım malum ülke krizde. İş ve eve bakma sürecim aksadı diye erkekliğimde azalma ya da sorumluluklarımı yönetememe gibi bir durum mu olacak, yeri gelir kadın da evin giderlerini karşılayabilir. Böyle düşünüyorum. Teşekkür ederim tebriklerin için
Soran11 ayBence hiçbir taraf diğerine koşullar uymasa bile şunu yapmak görevin diye zorbalamamalı ve görev biçmemeli. Örneğin bi kadın kısır çocuğu olmuyor diye sen kadın değilsin, kadın dediğin çocuk yapabilmeli her koşulda dersem ne kadar sağlıklı olur? Olmaz dimi o yüzden hayat bu ne olacağı belli olmaz. Ülke dünya eskisi gibi değil. Kadınların kendini güvence altına alma isteğinden dolayı bu cümleyi söylüyorlar ama güvence dönemi bitti. Haliyle kadınlar da güçlü olmalı çalışmalı. Ama kadınlara çalışma ortamı sunup iyi para imkanı kazandırınca da bu kez sana niye ihtiyacım var diyenler oldu. Kadınların genelinde büyük paralara kavuşunca erkeğe ihtiyacım yok düşüncesi var. Çok nadir hem para kazanıp hem de erkeğe para amacı değil de aşkla bakan var
Cevap sahibi11 ayTabiki erkekliğinden eksilme falan olmaz ve tabiki kadında eve katkıda bulunabilir ve evi geçindirebilir düşüncene de saygı duyuyorum kadınların gücüne de inanan biri olarak bu konunun eşitlikle ilgili değil kadın erkek psikolojisi açısından hâlâ erkeğin bunu demesi gerektiğini düşünüyorum (yapmasa bile teklif etmeli)
Soran11 ayHamilelik ve sağlık sorunları olmadığı sürece bence kadın çalışmalı. Ama maaşım olursa erkeğe ihtiyacım yok düşüncesinde olmamalı. Kadın erkek psikolojisi olarak dediğim gibi o güvence altına alma içgüdüsü var kadınlarda. Ama artık öyle bir dünya yok ki :)
Cevap sahibi11 ayLisede yaptığım münazara geldi aklıma tamda bu konu üzerinden yapmıştık kadın çalışmalı mı çalışmamalı mı bana verilen konu kadın çalışmamalı düşüncesini savunmak tı ve bilimsel araştırma ve makalelerle Birlikte münazarayı ben kazanmıştım ama sen ne düşünüyorsun diye sorarsan çalışmalı tabiki kadın ama hâlâ söylüyorum senin söylediğin de doğru kendini güvende hissetmek için galiba ilerdeki eşimi (ben ne kadar güçlü bir kadın olursam olayım) o cümleyi söylemeli sadece iyi hissetmek için 🙂 maaşım olursa ihtiyacım yok diyenler için de erkeğe o zaman evlenmesinler evlilim ihtiyaç gidermek için değil birbirini sevip ömrünü onunla geçirmek istediğin için yapılmalı
Soran11 ayGünün sonunda çok paralel düşünüyoruz ama her kadın sen gibi değil. %99 u paraya tapıyor. İstediğini bulamadığı erkeğe prenses erkek mobbingi yapıyor. Erkeklerin de hatası var. İlgi ve ev işleri konusunda hataları var. Amaaaaan hepsi ayrı bir dert. En iyisi yalnızlık😂
Cevap sahibi11 ayKısaca kadın tabii ki çalışmalı. Kadının ekonomik özgürlüğü, kendini geliştirmesi ve topluma katkısı çok önemli. Günümüz dünyasında kadının çalışmaması zaten pek mümkün değil ve olmamalı da. Ama kadınların çalışması erkeğe ihtiyaç olmadığı anlamına gelmemeli. İlişki duygusal güven ve destek üzerine kurulu; maddi güç sadece bir parça. Güvence ihtiyacı çok insani bir duygu ve bunu erkeğin Ben varım, sen rahat ol demesi karşılayabilir. Yani iyi hissetmek için eşimin güçlü olduğunu hissetmek isterim. Evlilik ihtiyaç gidermekten ziyade sevgi ve ortak yaşam için olmalı. Özetle
kadın da güçlü olmalı, ekonomik ve sosyal anlamda bağımsız olmalı.
Ama erkeğin “Senin yanındayım” hissini vermesi, ilişkinin duygusal temelini güçlendiriyo. Evlilik karşılıklı saygı, destek ve sevgi üzerine kurulmalı; “kim kime bakar” meselesi değil aslında.
Cevap sahibi11 ayYalnızlık ta güzel tabii😂 umarım istediğin gibi birini bulabilirsin
Soran11 ayHer zaman erkek ben varım korkma diyemez ki. İşten aniden atılan binbir türlü zorluk başına gelen erkek de var. O yüzden iki taraf da kesin yargılarla karşı tarafa sorumluluk görev yüklememeli diye düşünüyorum psikolojik açıdan dolayı bile olsa. Birini bulamam çünkü günümüzde tanıştığım hanım hanımcık bilinen görünen kızların bile mehir istekleri, şöyle düğünüm olmak zorunda yapmalısın istekleri bitmiyor. Benim eşitçi çabalayıcı ve ev işlerinde yardım etme gibi yönlerime bakmıyorlar bile. Bana aileme nasıl konforlu bir yaşam sunacaksın diye bakıyorlar. Ailene niye ben konfor sunuyorum anlasam bi 😂
Cevap sahibi11 ayAilesi ne alaka😂😂 ama neyse bu tartışma uzar ben susma hakkımı kullanıyorum artık 😂
Soran11 ayErkek, kızın ailesiyle tanışmaya gidecek. O tanışma gününden sonraki gün kızın aile tarafından misafirleri gelecek. Çocuk ve misafirler tamamen bağımsız. Ama kız diyor ki gelince ailemle tanışınca 1 tepsi baklava yaptır senden sonraki gün misafirlerimiz gelecek onlara ikram ederiz. Neler var bir bilsen, sen temiz kalmışsın😂
Cevap sahibi11 ayBenim ciddi ilişkim vardı 3 yıllık onda sevgilim evlenelim diye çabalıyordu ben mesleğimi elime almaya çalışıyordum o bana ben sana bakarım vs diyordu çalıma diyordu bende çalışıcam diyordum senin bahsettiğin durumun tam zıtt8nı yaşadım 😂😂
Soran11 ayBakarım kılıflarına saklanmış. Realist yaklaşmamış. Sonra da gerçekten iş icraate gelince ve sorumlulukları verdiği vaatleri somut olarak görünce tüymüş. En iyisi baştan her şey paylaşılmalı. Sana bakarım erkeğim ben naraları atmakla olmuyor o işler 😂 ayrıca şu son yazdığın ve benim baklava misafir olayını anlattığım cevap, ikisi tamamen bağımsız 😂
Cevap sahibi11 ayYok hiç öyle olmadı cidden bakardı yani ailesi zengindi çünkü durumu iyiydi ama ben istemezdim evde oturayim temizlim yap bilmem ne ondan para al ne bilym bişey olsa ortada kalırsın yani bir mesleğin olmazsa ve insan hep aynı döngü içinde naoar ben kendimi düşünemiyorum o yüzden beni çok yıpratmayan günlük bir rutin işim olsun diye uğraşıyorum umarım çalıştığım yerde karşıma iyi insanlar çıkar bu konuyu geçtim baklava olayı sana onu hangi kız söyledi biomiyorum ama biraz ayıp bence yaptığı yarın misafirler gelecek baklava getir ne demek sana misafir geliyorsa kendin ağırla ha tatlı yeme diye adet var ondan bahsediyorsan kız istemesi gene saçma zaten damat tarafı tatlı yeme adetini yaparken bişeyler alıp geliyor bunu söylemeye gerek yok diye düşünüyorum bu arada çoğu adeti aşırı saçma buluyorum
Soran11 ayDoğru insanı doğru zamanda bulmak çok zor. Ben aramıyorum umudum da kalmadı artık
Cevap sahibi11 ayBence ortam yap ya da sosyal medyadan falan anca öyle bulursun😂 çünkü bekleyince nerden çıkacak gelmiyor
Soran11 ayHayatımı bi bilsen keşke 😂ne ortamı ne hali be kanka😂
Cevap sahibi11 ayNasıl ki😂😂
Soran11 ayUlu orta anlatamam ya. Bi tanıdık gelir görür. Zaten kesin bana denk gelir böyle şanssız olaylar 🤣
Cevap sahibi11 ayTlg Emsan anlat
Cevap sahibi11 ayAy niye yanlış yazıyor bu tlgrmdan anlat
Soran11 ayAlayım kullanıcı adını o zaman
Cevap sahibi11 ayBen alayım bende kullancii adı yazmıyor gurup çıkıyor sadece
Soran11 ayGizliden çık ekliyim yaziyim özelden kullanıcı adımı
Cevap sahibi11 ayTamam
Cevap sahibi11 ayYazdinmii
Soran11 ayİstek attım
Soran11 ayYazılmıyor kapalı dm kutun
Cevap sahibi11 ayTamamm
eşin çalışırsa
01 YorumlaEvet
00 Yorumlaevet
00 Yorumla
11 ayEvlenirsin
10 Yorumlaevet
00 Yorumla
11 ayEvlenirsin
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer