öncelikle merhaba…1 senedir evliyim mutluyuz esim hep destek bana… cok sükür.
ve dogru yolda oldugumuzuda biliyoruz cok sükür herseyimiz iyi rast gidioyr ama birtane. Takintili görümcem var düsmanlarimin basina bile vermesin
.. resmen ruh hastasi.. bizden üc yas büyük ayni sene evlendik Şu an kendisi hamile ama hep esime be hamileyim sen bunu yapmalisin sunu yapmalisn ilk zamanlarda diyordu.. kayinvalidem tabiki prensesini destekliylrdu.. zaten hamile kalmadan önce baya ugrasiyordu benimle.. mesela esim deger veriyor bana cildiryordu laf cakiyordu bana
veya kendi kocasiyla kavga ediyordu cünkü kiyasliyordu bir kac kere evi bile terk etmisti.. esimle tatile gittik onlarin imkanlari cok yoktu ona ragmen ayildi bayildi kocasini zorla tatile götürdü sana cogumu göstermem vs..
esimde yeter dedi sen hem karima kötü davraniyorsun bide benimle asla emir verici cümlelere konusamazsin kendine gel dedi. Zaten ondan sonra ipler tamamen koptu.. bide esim IT uzmani.. zaten onu bile cekmiyor.. kocasina diyor ki sen niye güzel aylik almiyorsun vs..
tabi bu bizi ilgilendirmiyor ama cok yordu.. artik konusmamya basladik sindi dogum yaklasiyor görümcemin.. esimin dayisi aradi senin yigenin olacak neden ablanöa konusmiyorsun cok üzülyor. esim birsey demdi zaten dese ablasini gömer cünkü yaptiklari gercekten akila mantiga uymiyor.. 2 hafta sonra doguracak esim artik sevinemiyor.. kayinvalidemde bizimle asla konusmiyor
Dogum yaklasiyor esimin dayilsri teyzesi ariyor sen niye ablana böyle davraniyorsun cok üzülyor aci cekiyor sen ona mesafeli oldugun icin cani yaniyor.. esimde sustu.. zaten biz konusak varya yer yerinden oynar ama ilahi adelet diyoruz.. dün de resim paylasmis görümcem hamile göbekle fotografci da bi sürü cektirmis.. esimde diyor ki ne alaka benimle dalga mi geciyorlar vs…
haftasonu teyzesi dediki dogum günü var gelin ablan da orada olur.. ben ama dogal olarak gitmek istemiyorum dogumunda gitmek zorundayom ama ben gitmem dogum günününe esimde bi yandan dogal olarak ailesini özlüyor gitmek iszoyor ama bi yandan da kendisi de istemiyor …
esimde biliyor ki beni hic bi yere sigidiramadilar.. simdi görümcem acimasiyon yapiyor millet üzeri laf gönderiyor cok özlediysen ara.. ama görümcemin asil sorunu kocasindna arasi yok.. hep kavga.. esimide parmaginda oynatamiyor.. kuduruyor resmen.. siz olsaniz ne yapardiniz gidermiydiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer