Sevgilimden ayrılmak istiyorum ve narsist olduğu için aşırı manipüle ediyor. Siz napardınız?

Kavga ederiz direk hakaret eder. s. git falan diye başlar. bazen tokat atmaya yeltenir ki. bir kere çok sinirlenip türkü varda sarhoştu elinin tersiyle vurdu. ondan sonra pavyona gitti yakaladım arkadaşı için gitmiş. Sürekli evlenmek seni düzeltiyorum edalarında 1 gün de bahar olmaz der düzeldiğini ev hanımı gibi olacağını görcem der. 2 gün önce yine kavga ettik, benim de şansıma karaktersizleyim dedi. ki ben sürekli ayrılıyorum hazmetyorum bunları... şuanda da instayı silmiş vs. bak ben düzeldim karı da kızda gözüm yok bende aile erkeği olmak istiyorum kafasında ama sinirlenince karaktersiz demeyi biliyor. Artık geri dönüş olmaz ama aşırı derecede baskılıyor SÖZDE ÇOK SEVİYO ÇOK AŞIK BIRAKAMIYO
Sevgilimden ayrılmak istiyorum ve narsist olduğu için aşırı manipüle ediyor. Siz napardınız?
Cevapla