Sevgilimden ayrıldım çünkü çok ısrarcı birisi siz ne düşünüyorsunuz?

Tam da yarın 14 Şubat ama umrumda değil çok ısrarcı sürekli konuşalım fotoğraf at öyle yap böyle yap bi rahat yok hobilerime bile zaman ayıramaz oldum sürekli yazışmak istiyor falan bıktım ben telefon başında yaşayamam ayrıca tip olarak da çekim hissettiğim biri değil elimi tutmasını beni öpmesini bile istemiyordum
Sevgilimden ayrıldım çünkü çok ısrarcı birisi siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla