İlişkim bu pazartesi günü bitti bugun perşembe 3 gün oldu bana yazan insanlara cevap veriyorum acaba yapmamalımıyım?

dün bi çocuk yazdı bende ona yazdım aslında bu çocuk çok çok önceden takip isteği atmıştı ben sevgilim var diye kabul etmedim dün kabul ettim. ardından yazdı çocugun tipini enerjisini falan hiç beğenmedim bazen hemen yazıp bazen saatler sonra yazıyorum. ayrıldığım eski sevgilimi seviyorum ama onun sevdiğine emin olamıyorum. sizce eski sevgilimle aramda her ne olduysa araya kimseyi almadan acı mı çekmeliyim yoksa insanlarla konuşmam normal mi karar veremiyorum

İlişkim bu pazartesi günü bitti bugun perşembe 3 gün oldu bana yazan insanlara cevap veriyorum acaba yapmamalımıyım?
Cevapla