Tanışılan bir insana geçmiş konuşmalardan, yaşananlardan bahsetmek doğru mudur?

Evet anlatılmalı diyorsanız ne kadar? Detaylarıyla anlatsak dinleyecek biri olursa tüm geçmişi de anlatacak biri olsanız anlatır miydiniz?

Tanışılan bir insana geçmiş konuşmalardan, yaşananlardan bahsetmek doğru mudur?

Ben doğumumdan anlatmaya başlayabilirim de bu kadar ince ince detaya gerek var mı bilmiyorum iyi bir şey midir 😄

Tanışılan bir insana geçmiş konuşmalardan, yaşananlardan bahsetmek doğru mudur?
Cevapla