Sevdiğinin fotoğrafını cüzdanında mı taşırsın telefonun ekranında mı?

#Vesselam
Sevdiğinin fotoğrafını cüzdanında mı taşırsın telefonun ekranında mı?

#Vesselam
Eğer varsa fotoğrafı cüzdanını taşımayı tercih ederim telefonun ekranına koyup herkese reklam yapmanın bir anlamı yok böyle şeyler birazcık daha özel olmalı ve özel kalmalı bana göre.
Cevap
3Cevap
Fotoğraflar özeldir, herkesin görmesini istemem. Eşimin fotoğrafını da cüzdanımda taşımayı tercih ederim.
Eşim olduğu vakit cüzdanımda taşırım. Telefonumun ekranında taşımam.
cuzdaninda fotografini tasimak seni seviyorum baska seklidir aga biz cuzdanda tasimaya devam
👍👍
Cüzdanımda da telefonum da da
👍👍
Çerçeveleyip duvara asar
Sen mi
Sevdiğim olursa yaparım ahagag
:))
Kalbimden başka güzel yer yok onun için.
Kalmadı öyle adamlar
Ben bunu yapacak adamım ya 😄😄
Üniversiteden arkadaşlarımın hepsinin fotoları var bende :))
Taşımam kıskanırım biri görür
dodo, seni cüzdanımda saklayacağım. 🤤
Telefonum da yüklü
beyin ekranında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?