Neden kadınların geçmişteki partner sayısı arttıkça hissizleşirler?

Kendimi övmek için söylemiyorum ama bugüne kadar hayatımdan yaklaşık 200 kadın geçti. Kendi adıma konuşursam en ufak bir hissizleşme olmadı. Bugün oldu bir kadına hala gençliğimdeki gibi aşık olabilme yetisine sahibim. Ama gelin görün ki kadınların beyni farklı işliyor. Geçmişlerinde ne kadar çok erkek olursa o kadar çok hissizleşiyorlar. Hangi kadınla konuştuysam aynı şeyi söyledi; artık dokununca bir şeyler hissetmediğini. Tabiri caizse masum duygular yok oluyor. Evli bir kadından bile bu cümleyi işittim. Kocasını arkadaşça sevdiğini, ve sadece temel ihtiyaç için evli kaldığını söylemişti. Peki bunun sebebi nedir? Neden erkekler yıllar geçse de sevip aşık olabiliyorken, kadınlar bir süre sonra hissizleşiyor?

Neden kadınların geçmişteki partner sayısı arttıkça hissizleşirler?
Cevapla