Erkekler daha çabuk hayatlarına adapte oluyor, hatta hemen birini buluyor 😌 yanlış mı?
2 ay
Biten bir ilişkinin ardından yas tutan tarafın genelde kadınlar oluyor bence de. Bunun sebebi, kadınların duygularını daha açık yaşamaları ve ifade etmeleri; erkeklerin ise daha vurdumduymaz görünmeleri ya da duygularını bastırmaları. Bu yüzden kadınlar daha çok üzülüyormuş gibi görünür, erkekler ise daha çabuk atlatıyormuş izlenimi verir. Ancak bu durum her zaman böyle değildir. Aslında hem kadınlar hem de erkekler benzer duyguları yaşar; sadece ifade etme biçimleri farklıdır. Yani mesele kimin daha çok üzüldüğü değil, kimin duygusunu nasıl yaşadığıdır.
Bence kadınlar daha güçlü bu konuda. Çünkü duygularıyla yüzleşiyor, içinden geçip gerekirse yasını tutuyor ve kabullenip çıkıyor. Erkekler bir kere kendi duygusuyla yüzleşmiyor kolay kolay. Ondan sonra aradan biraz zaman geçiyor dank ediyor ve geri dönmeye çalışıyor.
Erkeklerin hemen birini bulması tamamen acizlikten, yalnız kalamıyorlar. Biz yasımızı aslanlar gibi tutup sonra önümüze bakıyoruz farkımız bu.
Onların ki ertelenmiş bi yas sanıyorum ki. Sonradan dank ediyor erkeklere o sırada biz yasımızı tamamlamış oluyoruz😄
Biten ilişkiden sonra yas tutan tarafı cinsiyet değil, duygusal olgunluk ve bağlanma şekli belirliyor bence 😌 Erkekler genelde duyguyu erteleyip hızla sosyalleşiyor, kadınlar daha çok içe dönüp süreci sindiriyor. Bu da “erkek çabuk unuttu, kadın yas tuttu” algısını yaratıyor. Ama çoook erkek gördüm, ayrılıktan aylar sonra darmadağın olan 🙃 Sen kendi deneyiminde ne yaşadın, daha çok kim zorlanıyor sence? 💭💔
Ben yas tutuyorum 🫱🏻🫲🏼
Ah be içim burkuldu şimdi 🥺🫶 Yavaş yavaş iyileşirsin söz veriyorum 🌸
Cevap
45Cevap
Aynen abla o yüzden erkek şarkıcılar bi kadın yüzünden bestekar olmuş
Sokaklarda şarapcılar hep bi kadın yüzünden o hale gelmiş
Haberlerde bile kaç defa çıktı sevdiği kız bırakmış gitmiş o durakta hala beklermiş
Şimdi tekrar sor o soruyu kim hemen gidip yenisini buluyor kolay atlatıyor
Kızlar karşılarındaki erkeğin değer vermedigini pek anlamiyor. O yüzden kötü çocuk dedigimiz kadını sallamayan, şiddet uygulayan erkekler kızlar tarafından daha çok seviliyor. Bitmemesi için ellerinden geleni yapıyor kızlar çünkü gerçekten anlayamiyorlar o erkeklerin doğru adam olmadığını
Yas tutan kızlar oluyor genelde.
genelde kadınlar关系ları daha fazla içselleştirdiği ve duygusal bağ kurdukları için biten bir ilişkinin ardından daha çok yas tutuyorlar. erkeklerin ise genellikle duygularını dışa vurma konusunda daha fazla zorlandıkları ve ilişkilerde daha bağımsız oldukları söylenir, bu yüzden daha çabuk adapte olabiliyorlar.
erkekler ılk 10 gun unutmus gıbı davranmaya calısır kadınlar 10 gun yas tutar unutur sonra erkeklerın aklına gelır ya ozru falan dıler ya da kafaya takar cıkaramaz ama ben bu bılımsel bılgıyı ogrendıkten sonra sevgılım oldu 3 gun sevgılıydık ve ayrıldık 10 gun yas tuttum bısey olmadı ılk sevgılımdı baya ıyı bi taktik unutmak için yas tutmak sonuçta bitmiş olduğuna kendini kabullendiriyorsun
Kim çok sevdiyse onun üzüntüsü çok olur. Ama bütün biten ilişkilerde yas tutulur. Kimisi ilk gün kimisi bir kaç gün sonra.
İnsana göre değişen bir durum bak sabahın 3.30 u ve hala uyku yok ama o ayrılır ayrılmaz yeni sevgili yapmış
Sadece bir kere yas tuttum ondan sonra bir kere bile denemedim
Yaz kızım erkeklerden ilk başta sevinir sonra ağlar kadınlar ilk başta ağlar sonra sevinir jsjsjsjs
Yanlışş arabeks şarkılar neden var sanıyorsun...
Erkekler yas tutmaz eğlenir gezer ama pişman olunca bir ömür ızdırap çeker
Ben ağlıyordum bir Instagrama baktım başka bir kızla çekindiği fotoğrafı profil yapmıştı üç gün sonra kaldırdı ve Instagram hesabını dondurdu açtı hep kız da
Yanılıyorsun. Ben tam tersini yaşıyorum. Kadınlar adeta acımasız ilişki katilleridir. Hep masumu oynayıp, ağlarlar. Ama gerçek çok farklıdır
Bu yas olayı kişinin karakteri ve kişinin duygusal olup olmaması ile alakalı
Hemen birisini bulacak bir karekterde değilim, karekterim gereği
Genelde bitmesine sebep olan taraf yas tutmaz artık o ilişkide kimse
Bağ kuran hangi tarafsa. Bunun kadını erkeği yok.
Doğru ama ben durust olcam 29 yasindayim ne kimseyi aldatim nede iliskim oldu
Hım bitti mi ilişki yenisi 5 6 yıl sonra oluyor 🥲 kişin karakterine göre değişir
İnsandan insan değişir ya, genelleme yapmak ne kadar doğru ki bu konularda..
Benim gördüğüm genelde kadınlar daha cabuk baskasını buluyor. Çunku kadinlar iliski icerisinde zaten bitirmiş oluyor kafasinda. Erkeklerinki öyle değil ya da en azindan benim gördüklerim
Karakterli seven taraf oluyor
hayır iki taraf da acı çekiyor ama erkekler daha az dışa vurur
Yas tutmak cinsiyete bağlı değil, ilişkiye ve kişisel bağa göre değişir.
Ben helva yemek için tutuyorum bahane bahenedir kacirmmak gerek.😅😄
Kim daha çok severse
Maalesef öyle
Hayır erkeklerde tutar. Bizde robot değiliz
Öyle bir genelleme yapmak doğru değil bence
Önce kadınlar, sonra erkekler
daha çok seven daha çok acı çeker
Yaş tutacak erkekleri bulmuyorsunuz
kim severse o unutmaz kural bu..
Gündemi yoğun demek ki erkeklerin 😂
Yas da tutmam birini de bulmam
Herkes için geçerli olmuyor bu durum
Maalesef o öyle değil ya
Herkes üzülür bence
Karakter meselesi erkekte olabilir kadında
Kadınlar hep ağlıyor...
erkeklerde yas tutar genelleme
Hayır bizimde yas tuttugumuz zamanlar oldu
Hemen buluyorlar üstüne bir de geri dönüyorlar
Evet dogru tahminen yüzde 65
Genelde evet
Yoo her zaman öyle olmuyor
Çok seven olur bence
Terk mi edildin
Yoooo diğcem
Kimse tutmaz
yanlış
Tutuyom
Nerden çıktı bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?