Siz olsanız bu durumda ne yapardınız? Barışmak mı istiyor?

Sevgilimle tartışmıştık ama biraz büyük bir tartışma oldu. ondan whatsappta kullandığı fotoğrafı kaldırmasını istedim, ben çekmiştim. ben buna uzun uzun duygularımı anlatan bir yazı yazdım ve anlattım ne hissettiğimi, neden öyle davrandığımı. Ondan da bir sinyal vermesini istemiştim, dün akşam fotoğrafını geri koyar mısın demiştim. Fotoğraf koydu ama benim çektiğimi değil. Sizce bu bir ışık mı? Bana sinyal vermeye mi çalışıyor? Ona yazdım bu ne demek diye, cevap vermedi henüz

Siz olsanız bu durumda ne yapardınız? Barışmak mı istiyor?
Cevapla