Kendiniz mi arayıp bulursunuz ya da gerçek aşk bekleyince gelecek diyenlerden misiniz?

Kendiniz mi arayıp bulursunuz ya da gerçek aşk bekleyince gelecek diyenlerden misiniz?

aramakla bulunmuyor o seni buluyor
sen aradığında aşk olmuyor bulduğun seni sömüren iyi niyetini duygularını bir vampire denk geliyorsun sonra da işi senle bitince gidiyor zaten..
Aranırsa insanın yanlış yola gitme olasılığı daha yüksek oluyor. Bu sebeple aramayıp beklentiye de girmemesi gerekiyor. Zamanı gelince zaten bulacağı varsa bulur.
Cevap
16Cevap
Beklemediği anda aşkı bulanlardanım. Çoğu istediğim şey olmadığı için ben genelde aramama taraftarıyım.
Aradım bulamadım bırakınca karşıma çıkmıştı kaybettim
Aşkı yaşadım kalbim dolu...
İkisini de düşünmüyorum artık.
Arayış içinde olmam kesinlikle. Ben yeri ve zamanı gelince karşına çıkacağını düşünüyorum her zaman..
Aşkı şu an aramıyorum. Karşıma çıksın ileri de isterim ama aşk gerçekten çok garip bir duygu, bir his bence
Ne ararım ne de düşünürüm ama bir şekilde çıkıyor karşıma
Aga bee lik bir durum yok aşk güzel şeydir
Genel konuştum sadece
Aşka inanmıyorum. Daha çok doğru insanın karşıma çıkacağına inanıyorum ben
Arayıp durmam, karşıma da kendiliğinden çıkması zor.
Bilmiyorum artık akışında yaşayacağız bir şeyleri.
İkisini de bekledim olmayınca olmuyor arayınca bulamıyorsun karşına da çıkmıyor her şey KADER
hep hayatta reddedildiğim için bıraktım bir gün çıkar belki düşünüyorum boş yere uğraşmak istemiyorum
Spontane gelisen güzeldir neydi o film aşk tesadüfleri sever asssdff Firdevs de ben 🤪
İnsanı gelip bulur ama aramaya kalkarsan gider senden uzaklara.
Valla karşıma çıkar demekten bıktım arıyorum ama bulamıyorum 😔
Yeter artık beni bulsun diyip sürüne sürüne arayanım
Hiçbir zaman aramadım. Karşıma çıkacağını da düşünmedim.
ay ne arayacağım onu be, o beni bulsun. hiç yoramam kendimi.
Önceden aramayıp karşıma çıkacağını düşünüyordum ama şu an o da yok:d
Bazen ben arıyorum bazen de karşıma çıkıyor..
hayat işte..
Karşıma çıkacağını düşünürüm çıktı da çıkmaz olaydi
Sürekli arama peşindeyim, aramadan olmuyor. Karşıma çıkması yok denecek kadar imkansız.
Kadınlardan uzak bir yaşam sürmekteyim. Gerek duymuyorum.
Aramıyorum, kendinin geleceğini de düşünmüyorum.
Umut yok aşk yönünden.
Aramadım ama. Kalp kırıklığı ile geri geldi.. güvenmek mesele. Sevmemek lazim
Aramıyorum, beklemiyorum, karşıma çıkacağını düşünmüyorum
Aşk bi insanı kafanda kusursuzlaştırmaksa hastalıktır ve ondan kaçarım
Aramam. Karsimada cikmaz inanmiyorum cunku. Çiksada tanimam yani 😂
Aşk benim neyime ikisinide düsünmüyorum uzulmeye gerek yok
Aşk aranmaz ya böyle hiç beklemediğin bir ortamda bir bakışma bir gülüş bir sözle kafana kazınır ondan sonra olanlar met kafası gibi hızlıca akıpp geçer 😂
aradım buldum ama biz olamadık bu yüzden aşk bulup sıkı sıkıya tutmak gerek. heleki aşk olmazsa yapamam diyenlerdenseniz.
Sen bir gün hayal edersin kurbanoldugum uzun süre sonra bir bakmışsınız ki kucağınıza birakivermis o aşkı
Karşıma çıkacagına inanırdım hayal kırıklığına ugradım çıkmıyor kendim arayışta oldugum zamanda nerde it kopuk çakal bayan varsa onları buldum 🙄
Valla aramadım ansızın hiç aklıma gelmeyecek bi yerde karşıma cikti
Ben aşkı aramam o beni bulsun derdim ama bu saatten sonra aşk bana uğramasın
Aşk kısmettir. Kısmet aranmaz er ya da geç kapına dayanır
Aramıyorum karşıma çıkacağına inanıyorum hislerim o yönde😅
Aşk bihterle behlül kadar yalan 😅
Ben hep bekliyorum ya biri çıkıcak hissediyorum diyorum ama nerde bu gidişle ahirette buluşucaz sevdiğim 💗
Aramam o gelsin ayağıma :/
Aramam ben kendisi ayağıma gelir
Karşıma çıkacağını düşünüyorum
Karşıma çıkar diye umuyorum 🤪
Çıktı ama yanlış zamanda
Aramıyorum. Çıkarsa çıkar. Çıkmazsa kendi bilir.
Her zaman nasip kısmet diyorum.
Aranılan kadınız ben niye arıyım?😎
Aramam, yaşamam gerekiyorsa zaten karşıma çıkar
Neden Firdevs Yöreoğlu mesela
Bir gün karşıma çıkacağı ümidiyle yaşıyorum
Aşkı aramam benden uzak dursun
Aramayınca mal denk geliyo hep artık aricam
O beni bulur😄
Aşk maşk uzak dursun ne arıcam
Aramam kendı çıksın bi zahmet
Armaktan yoruldum karşıma çıkacaksa kendisi çıksın
Aramam karşıma çıkarsa da yolumu değiştiririm
Karşıma çıkacak elbet düzgün biri
Bazen öyle bazen şöyle
Aranmadan bulunmaz abi
aramıyorum.. çıkacağınıda düşünmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?