Arkadaşlar çayın üstüne yazmamışlar da ne zaman aşık olucam, bi paket yeter mi ki


Aşkı aramıyorum artık çünkü aşka da inanmıyorum ama ilk kez böyle bir çay görüyorum afiyet olsun :D yani ben aşktan umudumu kestim hiç bir şey yiyecek ve içecek beni aşka inandıramaz artık
Cevap
11Cevap
Böyle bir çay mı varmış 😂 Hayır, aşkı aramıyorum da beklemiyorum da. Zira kendisiyle bi tanışıklığım var zaten. 😅
Dndndndnnd evet varmış kutusuyla tavladı beni kerata
Benim de dikkatimi çekti şimdi bak 😂 Markete uğradığım bir gün bakayim 😄
Bimden aldım bak askim 😄
Teşkürrr😄🌸
ben çok yorgunum, o beni bulsun, buda şarkımız olsun
https://www.youtube.com/watch?v=4TTeeCQKNX0Bu yaşıma kadar aşk beni bulamadıysa sanırım sorun bende jskhhj
Gören de 30 yaşında sanacak
Valla bu sitede 16 yaşında insanların yaptıklarını görünce bir şaşırıyorum. Yaşlandık 23 olacağım gören göz altların çökmüş diyor hshjhj Tesellin için sağol :D
İkna oldum sorun sende
Teşekkür ederimmm sjhkhj
Aşka inanmam ki hayatımda bi defa aşık oludum sandım meğer ergenliğe girmişim csfsf
Beni bulmasını bekliyorum
Arayınca olmuyor bence
bu çayı manitanla içmelisin olursa ben de içiim
Yav manitam varsa ask çayına ne gerek var
o da doğru şimdi manitam olsa ben de onu yerdim
Afied bal şeker
Tşkrler
beni bulmasını bekliyorum
Çok beklersin
Bence hepsini yap riske atma sabaha kadar iç
Di mi tencerede demlemeyi planlanmıştım ben de
İkisi de diyebiliriz 😄
Bekliyom
Seni bekliyorum gelmeni
Ikiside
Aşk beni bulmaz
beni bulmasın bekliyorum
Aşka inanmam
Ask bana uzak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?