Eski erkek arkadaşımın yaptığını bana düşmanım yapmadı, adamlığa sığar mı?

Tanıdığımda yıkık dökük biriydi, sportif birisi hoş bir adam ama yemin ederim yanımda asla lafı olmaz.2 sene önce sevgili olduk, başta öylesine başladık ama maddi manevi her anında yanında oldum, harika paylaşımlarımız oldu, derdini tasasını dinler yol gösterirdim. Hatta özel hediyeler alırdım, alıştım bağlandım derken aşık oldum, oda bağlandığını söyledi. Kaç kere sosyal medyadan aldattı öğrendim. ayrıldım defalarca ikna etti. Sen iyi kalplisin çok, sağlıklı değilim ben pişman oldum ama seni de üzmek istemiyorum dedi yolları ayırdık. O süreçte kadınlar ile birlikte olduğunu biliyordum ayrı iken. Flörtöz biriydi. Bir insan güzel, çekici, iyi kalpli, her anında yanında olan masum bir kadına bunu nasıl yapar. Yine son şans istedi tamam dedim. Ama sordum kanatlarım kırık, tekrar koparıp atarsan yazık edersin dedim. asla dedi, yine saçma sapan kadınlar için ayrıldı ben bu tarz ilişkilere alışık değilim dedi. Son kez ayrıldım dönmemek üzere, sevgilisine özellikle yazdırdı canımı yakmak için, kızı tersleyince ortalık karıştı, bana bir ton sms attı, sen ruh hastasısın kıskançsın gibi, hayatına bak s.. git dedi. Kız basit kalitesiz biriydi. Ben ona tek kötülük etmeyibırakın ayrılırken bile güzel temenniler de bulundum, kitap hediye ettim. Emeklerim vardı. İnstağramından engellemiş zaten peşinden gitmem. Bunları hak etmedim diye sms attım, whatsap dan engellemiş. Sosyal hesabını dondurmuş, başka hesap açmış. Kesinlikle 1 haftadır bakmıyorum ama bir insan bunu nasıl yapabilir. Erkeklerde hiçmi vicdan kalmamış, özgüvenimi yerin dibine soktu. Toparlamaya çalışıyorum. Borcunda bile yanında olmuştum, saçlarını okşardım kıyamazdım. Annesi 5 vakit namazında, utanmadan birde cumaya gidiyor. Sizce böyle insanların nefes alması dahi hak mı?

Eski erkek arkadaşımın yaptığını bana düşmanım yapmadı, adamlığa sığar mı?
Cevapla