Evli bir adamla , bir kadının beraber olmasında kim suçlu erkek mi kadın mi?

Kimisi kadını suçlar evli adama ne diye bulaşıyor. Kimisi de kadının bir suçu yok evli olan adam kendi evini dusunseymis diyor.

Açıkçası ben adamda daha fazla suç görüyorum. Tabi ki de kadında da var. Kadın kendine bu konumu yakistirmamali bence. Ama geçen bir kadın diyor ki sevdiğim adam 4 yıllık evli ve ben 8 yıldır seviyorum. Kapıma kadar gelmiş onu nasıl reddedebilirdim diyor. Onun düşünmediği evliliğini ben mi düşünseydim diyor. Açıkçası böyle bir durumda kadında suç görmüyorum çünkü adamı 8 yıldır seviyor. burada suç tamamen erkeğin ve onun eşinin günahını alıyor.

Ama normal şartlar da her ikisinin de suçu var derim ama evli olanın her zaman daha çok.

Evli bir adamla , bir kadının beraber olmasında kim suçlu erkek mi kadın mi?
Cevapla