Kimisi kadını suçlar evli adama ne diye bulaşıyor. Kimisi de kadının bir suçu yok evli olan adam kendi evini dusunseymis diyor.
Açıkçası ben adamda daha fazla suç görüyorum. Tabi ki de kadında da var. Kadın kendine bu konumu yakistirmamali bence. Ama geçen bir kadın diyor ki sevdiğim adam 4 yıllık evli ve ben 8 yıldır seviyorum. Kapıma kadar gelmiş onu nasıl reddedebilirdim diyor. Onun düşünmediği evliliğini ben mi düşünseydim diyor. Açıkçası böyle bir durumda kadında suç görmüyorum çünkü adamı 8 yıldır seviyor. burada suç tamamen erkeğin ve onun eşinin günahını alıyor.
Ama normal şartlar da her ikisinin de suçu var derim ama evli olanın her zaman daha çok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer