Evli bir erkek, karısını aldatırsa ve karısı erkeği terk ederse burada suçlu kadın mıdır yoksa erkek midir?

Şimdi olaya doğru ve geniş bir perspektiften bakalım. Evlenirken iyi günde kötü günde diye imza atıyorsun, iyi gününü de kötü gününü de yaşamayı kabul ederek bu yola baş koyuyorsun. Aldatılmak kötü bir şey, kötü gün yaşamak diyelim. Eee sen kötü günde terk etmiş oluyorsun, yani verdiğin sözden caymış oluyorsun. Yani burada objektif bir şekilde değerlendirir isek aldatıldığı için kocasını terk eden kadın hatalı konumuna düşüyor.

Evli bir erkek, karısını aldatırsa ve karısı erkeği terk ederse burada suçlu kadın mıdır yoksa erkek midir?
Cevapla