Kadınlara kızıyorsunuzda erkekler bildiğin tüm hesapları kadına yıkıyor dolandırıyorlar ve kadınlardan daha fazla bu durum
Herkes kendi hesabını ödesin zaten ama Yeni turuyen bu dolandırıci erkekler hakkında neden kimse konuşmuyor?
Kadınlara kızıyorsunuzda erkekler bildiğin tüm hesapları kadına yıkıyor dolandırıyorlar ve kadınlardan daha fazla bu durum
Herkes kendi hesabını ödesin zaten ama Yeni turuyen bu dolandırıci erkekler hakkında neden kimse konuşmuyor?
Herkes öyle değildir ya olanlardan da uzak durun 😃. Ben hesap 100-110 lira tuttuysa. 70 ini cikaririm. Karşımdakine sorarım 30 liran var mı diye böyle oderim her zaman. Genellememissin zaten ama sen de çekinme.
Herkes kendininkini odesin kimse kimseye yük olmasın yeter
Cevap
2Cevap
Öyle olanlar daha çok değerli oluyorda ondan
Değerli olmuyor soğuyorum
Onlarda oyle bir se*efaiz nabarsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?