Kizimin babasının ailesinin kızımla görüşmelerini nasıl sağlarım?

Arkadaşlar benim bir ilişkim vardır. 2 sene sürdü ve bu ilişkinin sonunda ben o adamla evlilik yolunda olan ilk adımı atmaya karar vermiştim ki daha o adımı atamadan bir tane kız bana iftiralar attı. Sevdiğim adamın ailesini bir tane adama aratarak benim hakkimda bütün açık sozlulukle +18 şeyler konuştular. Işte sizin oğlunuzun sevgilisi şöyle böyle. Hatta bununla yetinmeyip bizi ayırmak için sevdiğim adamın bütün arkadaşlarına aynı şekilde arayıp benim hakkimda kötü şeyler anlattılar. Sevdiğim adam kesinlikle inanmadı. Hatta bana sana inanıyorum dedi ama senin hakkında arkadaşlarımın ve ailemin önünde böyle şeyler konusulduktan sonra evlilik yolunda adım atamayız. Maalesef suçsuz olduğunu biliyorum falan dedi ve ayrıldık. Sonra gitti bizi ayıran o kızla evlendi. Evlendikten 4 sene sonra ben onu hala seviyordum. O zaman üniveriste son senemdi ve sarjyerlik yapıyordum. Tesadüfen staj yaptığım sırada onun iş çıkışı eve giderken geçtiği yol üzerinde staj yapıyordum. Böylece her gün karşılaşmaya başladık. Ben onu çok seviyordum. O zamanlar onu 4 buçuk yıldır seviyordum. Sonra işte görüştük bir kac kere ve eve cagirdim onu. Eve geldi. O gün bizim birlikteliğimiz olmuştu. O bana gelmeden önce ben onun o şerefsiz bana iftira atan karısını düşünemezdim. 4 buçuk yıldır sevdiğim adam ayağıma kadar gelmişti reddedemezdim. Sonra ben hamile olduğumu öğrendim. Bu çocuğu aldırmayı çok düşündüm ama aldırmadım. Ve hamile olduğumu söylemedim. Bebeği düşür diye baskı yapmaması için. Neyse bu çocuk dünyaya geldi. Bir kız çocuğu. Babası zor kabul etti kızın varlığını ama bir şekilde kabul etti. Kıza da büyüyünce ona gayri meşru çocuğu demesinler diye insanlara gizlice dini nikahlı karım diye yalan attı. Sorun su ki onun ailesi hiç bir şekilde kızımı görmek istemiyor. Kızım 2 yaşında. Zaten beni sevmelerini aileden biri saymalarini beklemiyorum. Ama en azından kızımla görüşmelerini istiyorum. Babası her gün kızını görmeye geliyor ama babasının ailesi asla. Napabilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
Ve benden size tavsiye. Elinizden geleni yapın ve bir ilişkinizin asla yarim kalmamasını sağlayın. Çünkü sonucu böyle oluyor. Biz anlaşamadığımız için ayrılmadık. Hatta biz kavgalı bir şekilde de ayrılmadık. Mecbur kaldık ayrılmaya. Çok şey yarıda kaldı. Işte bu olanların sonucu
Kizimin babasının ailesinin kızımla görüşmelerini nasıl sağlarım?
Cevapla