Kız arkadaşım ailesiyle çok sıkıntı yaşıyor babasıyla anlasamıyor vs ben ne diyebilirim?

Yok intihar edicem kaçıcam evden falan filan, kpss giriyor ataması da olmadı, yani evde olmaktan baska çare yok, ama kötü muameleye maruz kalıyo, ben ne diyebilirim böyle bir durumda , çaresiz, hidediyrum biraz, sizce abartıyor mu yoksa gerçekten böyle mi durum?
Kız arkadaşım ailesiyle çok sıkıntı yaşıyor babasıyla anlasamıyor vs ben ne diyebilirim?
Cevapla