Yaşına denk olmayan birine aşık olmak, beğenmek, hoşlanmak her ne ise?

Arkadaşlar toplanın. Benim için hassas ve önemli olan bi konuda yardımınıza ihtiyacım var. Yaklaşık 2 hafta önce muayene olmak için hastaneye gittim. Muayene olacağım doktorun odasına girdiğim ilk andan itibaren enerjim değişti, bir şeyler oldu bana bi sarsıldım ama adlandıramadım. Neyse eve gidene kadar otobüste baktım bu adamı düşünüyorum. Bu durum 2-3 gün devam etti. Çok umursamadım geçer dedim. Baktım, yok geçmiyor. 2 hafta oldu hâlâ adamı düşünüyorum. Oysa sadece bi 10 dakika muayene ile ilgili sohbetimiz oldu. Ama ben farklı bir şeyler hissettiğimi anladım. Gayet insani duygular elbette olabilir diyeceksiniz belki. Asıl konu burada başlıyor. Benim yaşım 26, doktorumun yaşı 45-47 sanıyorum.(Bu arada evli olup olmadığına dair bi bilgim yok, araştırdım ama bulamadım). İçimde tutamıyorum bu duyguyu, sanki içime sığmıyor. Beni sarsan şey; aldığım enerji sanırım. Kendimi gördüm; O 10 dakika boyunca tavrı, üslubu, saygısı... Kendimi dinliyormuşum gibi hissettim, aynamdı sanki benim o sırada. Bu konuda napacağımı bilemiyorum. Sizce duygularımı dile getirmeli miyim? Velev ki karşılıklı bir duygu oluştu (evli değil ise) yaş farkının ne gibi etkileri olur? Bu konuda nelere dikkat etmeliyim? Yorumlarınız kıymetli, lütfen hassas bir konu olduğunu unutmayın <3

Yaşına denk olmayan birine aşık olmak, beğenmek, hoşlanmak her ne ise?
Cevapla