Sevgilime seni arayabilir miyim dediğimde, üzgünüm ağladığımı duymanı istemiyorum dedi?

Daha önce bu kadar ciddi tartışmamıştık, beni sinirlendirdiği için kendime hakim olamadım istemedende olsa onu çok incittim. ikimizde incindik fazlasıyla. hemen beni suçlamayın ikimizinde haklı ve haksız noktaları vardı. düzeltmek için onu aramak istediğimi söyledim, ama, üzgünüm ama ağladığımı duymanı istemiyorum güzelim, kızgın değilim artık ama uyumaya ihtiyacım var şimdi, dedi ve internetini kapattı, ulaşamıyorum ona. Ne yapabilirim, onun gönlünü nasıl alırım ya, uyanana kadar bekleyeceğim

Sevgilime seni arayabilir miyim dediğimde, üzgünüm ağladığımı duymanı istemiyorum dedi?
Cevapla