Tepkisi fazla gereksiz değil miydi?

staj yaptigim yerde arkadasa kpss hazirlanmaya basladin mi dedim. yoo daha 3. sınıfım ne kpssi dedi. şakasına gulerek sen nasil kaymakam olcan dedim. bana sesini yükseltti parmagini dogrultup "Ebruuu bak beni sinirlendirme benim işime karisma dedi ben şok. bunu herkesin icinde yaptı. gerek var miydi, bu kadar tepki verecek ne vardi sizce? ben mi sacmaladim arkadas mi abarttı. ama kırıldım baya. ertesi gun ben konusmadim oda konuşmadı.

Tepkisi fazla gereksiz değil miydi?
Cevapla