Ben yakışıklı değilim ama bazen güzel kızların ilgisini çekiyorum davranışlarımdan dolayı sanırım neyse çok güzel bir kız bana göz kırptı mecazen tabi, tanışıp ettik kız benimle konuşuyor ama kaçıyor hep,
bir şey konuşuyor hemen arkasını dönüp gidiyor mesela , kafasına göre hareket ediyor.
Bir yere davet etmiştim geliyor musun dedim, geliyorum dedi.. tamam bekliyorum seni dedim.. beni beklemene gerek yok sen kimsin de beni bekliyorsun tarzı cevap verdi. Baktım havalı ve beni eziyor ve hiç düşünmeden kızı anında terk ettim muhatabı kestim buz kestim kıza karşı, yanıma geldi konuşmamı bekledi yüzüne bakmadım konuşmadım hiç ağlamaya başladı hüngür hüngür?
Ben bir erkek olarak yanlış bir şey mi yaptım?
Üzüldüm ağlamasına çünkü istemezdim böyle olmasını ama beni takmıyordu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer