Ben bir erkek olarak yanlış bir şey mi yaptım kıza karşı yoksa haklı mıyım?

Ben yakışıklı değilim ama bazen güzel kızların ilgisini çekiyorum davranışlarımdan dolayı sanırım neyse çok güzel bir kız bana göz kırptı mecazen tabi, tanışıp ettik kız benimle konuşuyor ama kaçıyor hep,

bir şey konuşuyor hemen arkasını dönüp gidiyor mesela , kafasına göre hareket ediyor.

Bir yere davet etmiştim geliyor musun dedim, geliyorum dedi.. tamam bekliyorum seni dedim.. beni beklemene gerek yok sen kimsin de beni bekliyorsun tarzı cevap verdi. Baktım havalı ve beni eziyor ve hiç düşünmeden kızı anında terk ettim muhatabı kestim buz kestim kıza karşı, yanıma geldi konuşmamı bekledi yüzüne bakmadım konuşmadım hiç ağlamaya başladı hüngür hüngür?

Ben bir erkek olarak yanlış bir şey mi yaptım?

Üzüldüm ağlamasına çünkü istemezdim böyle olmasını ama beni takmıyordu

Ben bir erkek olarak yanlış bir şey mi yaptım kıza karşı yoksa haklı mıyım?
Cevapla