32 yaşındayım diye yalnız kalacağımdan çok korkuyorum. Birini bulamayacağım gibi geliyor. Size de öyle oluyor mu?

Zaten kısmeti açık biri değildim. Güzel falan değilim çalışıyorum. Ekonomik özgürlüğüm var ama korku var. Biliyorum kendim de çok iyi geçirebilirim ama işte bu his var.

32 yaşındayım diye yalnız kalacağımdan çok korkuyorum. Birini bulamayacağım gibi geliyor. Size de öyle oluyor mu?
Cevapla