Evlenmeyi düşündüğüm adam beni kardeşimle kıyaslayınca çok üzüldüm ne yapmalıyım?

Dün kız kardeşimle eşinin bulunduğu ilçeye, ailem ve sözlüm ile birlikte gittik. Aramızda en çok sözlüm gitmek istedi ve o götürdü çünkü eniştemle de araları iyi. Kardeşim yeni bir dükkan açtı onun açılışına gittik daha doğrusu. Orada tüm günümüz güzel geçti bir sıkıntı olmadı. Hatta ikimizin adına bir çiçek yaptırıp hediye etti dükkan açılışı için. Kardeşim çeyiz dükkanı açtı. İlk siparisi de kardeşime benim adıma bir seccade yapmasi için sözlüm verdi ve parasını da peşin ödedi. Neyse buraya kadar sorun yok. Dönüşte kardeşim için dedi ki ; o çok girişken biri, bu işi götürür ama sen götüremezsin çünkü o kadar girişken değilsin sen de kendi mesleğinde basarilisin o da senin işini yapamaz , dedi. Ben de iş yaşamında herkes girişken olmak zorunda yoksa tutunamaz , dedim. Çok bozuldum. Sabahtan beri soğuk davranıyorum çünkü kardeşimle bu şekilde kıyaslaması beni çok incitti. Aslında bu ikinci oldu. İlk ailesiyle bize geldiklerinde kardeşimi ailesi çok sevmiş çok beğenmiş bunu bana söyledi. Çünkü çok konuşkanmiş. Ben de hanım hanimcikmisim. Zaten orada bir kıyaslama yaptı dün de bir kıyaslama yapınca anlamadim ne olduğunu. Dünden beri çok kirgin ve üzgün hissediyorum kendimi Sizin fikirlerinizi de merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim

Evlenmeyi düşündüğüm adam beni kardeşimle kıyaslayınca çok üzüldüm ne yapmalıyım?
Cevapla