Gerçekten ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum lütfen yardımcı olun?

Gençler merhaba ben 22 yaşındayım iki gün önce 4 aydan beri hiç konuşmadığım hoşlandığım birine açıldım, ve ikinci gün buluştuk. Arabayla gittim aldım çıkışta ve evinin önünde bekledik arabada sohbet ettik baya oda benden hoşlanıyormuş. Daha sonra ailesi geldi gördü ve bana uzaklaşalım burdan dedi bastık gittik sabaha kadar arabada uyuyamadan kaldık. (Annesi babası ayrı yani bir üvey babası birde üvey annesi var) Sabahına evine bıraktım ondan sonra hiç haber alamadım meğer telefonunu almışlar doküman çıkartıcaklarmış. Kızın başına gelmeyen kalmamış küçük yaşından beri ve çok mutsuz hayatından. Ben onu bırakmak istemiyorum çünkü ben onu ilk defa yanımda gülerken gördüm oda öyle söylüyor zaten. Ailesinden korkmuyorum oda korkmuyor ama müdahale ediyorlar sürekli ve o onlardan kurtulmak istiyor, sadece aklımda deli deli fikirler var ailesiyle bırakıp hayatını daha çok karatmak var birde onu onların elinden alıp başka bir şehire gidip yeni bir hayat kurmak var. Benimde bir düzenim var bir ailem uzakta olsam var ama aklım çok karışık.

Gerçekten ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum lütfen yardımcı olun?
Cevapla