Ne yapmam gerektiği konusunda kararsızım. Yardım eder misiniz?

Arkadaşlar kuzenim yıllar önce sevgilisinden ayrıldı terketti onu. Çocuk kuzenimin onu hiç bir zaman sevmediğini düşünüyordu. Çocuk geçen yıl evlendi kuzenim bunu öğrendiğinde yıkıldı şu an çok pişman 1 senedir ağlıyor dua ediyor çok sevdiğini söylüyor. Gerçekten çok kötü durumu onu bu şekilde görmek beni de çok üzüyor. Onu böyle görmek istemiyorum. Elimden hiç bir şey gelmiyor çünkü yanında olmak yetmiyor. Onu istiyor. Çocuğun da karısı ile arası iyi değilmiş kız onu kullanıyormuş. Kuzenim asla konuşabilecek biri değil ama ben çocukla konuşmak istiyorum. Ne kadar doğru olur bilmiyorum bu yüzden kararsızım. Çocuk kuzenimi çok fazla seviyordu belki içinde bir şeyler vardır kavuşurlar. Kuzenimin ne kadar kötü durumda olduğunu anlatsam mı sizce?
Ne yapmam gerektiği konusunda kararsızım. Yardım eder misiniz?
Cevapla