Arkadaşım ilk konuştuğu kişiyle evlendi 19 yaşında. Ben niye bu kadar çok imtihan oluyorum?

Benim yaş 22 o da 20 olacak. Bugün düğünü oldu bir arkadaşın çok mutlu oldum duygulandım, dönüp bir de kendimi düşündüm. Dünya imtihan yer değil böyle sıkıntısız hayatlar da var. Kız 16-17 yaşında konuşmaya başladı zengin de bi oğlanla, hiç sorun çıkmadı oğlan 3 yıldır sevmiş evlendiler. Bense 22 yaşında, şimdi yurda gidicem üniversite açılınca, orada rahat edemeden uyandırılarak yurtta it gibi 3 kişi kalmak mı, rahat rahat evlenip kocanın evinde kalmak mı. Ve benşm üniversitede arkadaşım da yok asıl kocam olsa kocamla gezerim özgürlük olur benim için. Annemden babamdan eziyet görerek her gün kesinlikle Hatta her saat en ağır hakaretleri küfürleri duyarak büyüdüm. Okulda yalnız kaldım. Bi flörtüm oldu bu beni hak ettiğim gibi seviyor bana saplantılı aşık sanıyordum 3 ay flört ettik ama onun eski hayat tarzı tek gecelik takılmalardı ve benimle flörtken de benle ne zaman konuşsa anlaşılan bana yükseliyor dokunamadığı için başkasıyla takılıyordu. En son yine 5 gün haber gelmeyince engelledim adam olsa aşık adam olsa gelir neden diye bari sorardı. Gelmedi. Doğum günümde 2 gün biriyle konuştum sahtekarmış param var dedi yokmuş ve benle dalga geçtiğini söyledi enayi gibi inandın falan dedi ezik.
Güncellemeler
+1 yıl
Kız sevilmiş abi benim seviyor sandığım erkek gibi çıkmadı. İnsanların konuşma 2 günlük sürüyor bu görücü usulü tanıştı ve 3 senedir kopması evlendi
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk çok zengin değil bir BMW’si var ama yine de rezillik çekmeyecek istediğini yiyebilecek ve giyebilecek huzur içinde oturabilecek. Bir de yurt hayatını düşünün
Arkadaşım ilk konuştuğu kişiyle evlendi 19 yaşında. Ben niye bu kadar çok imtihan oluyorum?
Cevapla