Gözüm yükseklerde diye durumu normal olan kısmetlerimi tepiyorum sizce yanlış mı yapıyorum?

Belki paragöz diyip beni kınayacaksınız ama maddi durumu çok iyi olmayan taliplerimi tepiyorum.. ne oldum değil ne olacağım diyeceksin sözü geliyor geliyor aklıma ve hayat gerçekten bazı insanları yoktan var ederken, bazılarını varlıktan yokluğa götürüyor.. sizce ben yanlış mı yapıyorum pişman olurmuyum birgün değerlendirmedigim için?
Gözüm yükseklerde diye durumu normal olan kısmetlerimi tepiyorum sizce yanlış mı yapıyorum?
Cevapla