Arkadaşlar işyerinde samimi olduğumbşr arkadaşım var. Öyle ki aileden birisi gibiyim resmen, abilerini bile tanıyorum. Defalarca onlarda kalmışlığım var. Benim zoruma giden şey, bir arkadaş grubu var Whatsapp ya havadan sıdan muhabbetlerin yapıldığı ve o grupta bende vardım. Orada birkaç kişiyi tanıyorum ve yanlış insanlar olduğunu düşündüm. Aslında duygusal bişeyler olduğu için de biraz kıskançlık vardı. Birgün ona özelden birisi yazdı o çocuklardan birisi. Bende ona aşırı tepki verdim ve o da bana kızdı o çocuk için. Biraz üstüne gittiğim için de bana bu kez sanane dedi. Bunu ilk kez söyledi bana. 9 aydın yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen kişi bana 2 günlük insanı savunuyordu. Daha sonra ertesi günde bana o grupta gereksiz insan göremiyorum ben dedi bir konuşma esnasında. O insanları bana savunuyordu. şu an o çocukla birlikte ve o grupta arkadaşları var. Ben ise o gruptan çıktım. Ben bunlara oldukça kırıldım. Bunu ona söylesem mi, nasıl söylesem bilemiyorum. Ama gerçekten de bu konuda kırgınım ona. Yoksa ben üstüne fazla gittiğim için böyle söyledi, aşırı alınganlık mı yapıyorum? Sizce yanlış mı düşünüyorum? Ne yapmalıyım?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Düşüncelerini paylaş için rahatlasın belki karşı taraf da bu davranışın için farklı düşünüyordur ve sen biraz üsteliyince böyle bir cevap vermiştir. Tüm şeffaflıkla konuşun
Neye kırıldın dese bunu nasıl anlatırım İnan bilemiyorum.
Nasıl yani davranışını sorgulamadı mı? Niye böyle yapıyorsun felan vs demedi mi
Hayır demedi tabiki, ona kalsa ben suçluyum ve ben tavır da yapsam, konuşmasam da o oralı olmuyor. Anlamıyorum ya, bize sonradan gelen kız bile benim moralim bozulsa gelir beni teselli eder, halimi hattımı sorar fakat ondan beklerim ben bunu, onu kendime yakın görürüm. O öyle birisi. Bu yüzden ben konuşmayı açıp ona varya işte sen bana o insanları yeni tanırken gelip bana o insanları savundun ya çok kırıldım sana. Bizim senle aylardır yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyor. Sen onları bana savundun demeyi düşünüyorum. Ama bunu nasıl açıklarım daha fazla bilemiyorum
Halini hatrını sor sonrada Benim hiç neden yaptığımı sorgulamadan beni yargıladın diyerekten cümleye düşüncelerini anlat. Eğer zaten sana azcıkda olsa değrr veren birisiyse düşüncelerini can kulağıyla dinler ve kendi düşüncelerini anlatarak ortak bir noktaya varır. Eğer o ortak bir noktoya varmak istemiyorsa o arkadaşından bir hayır çıkmaz
Ya aslında bak bugün şöyle bir şey oldu, Ona 3-4 kez Bergen filmine gidelim dedim daha önceden, O da bana sürekli yok başım ağrıyor, havalar ısınsın vs dddi. Bugün başka arkadaşlarıyla gitmiş ve hikaye paylaşmıştı. Bende ona sayıcı diye yorum yaptım. O da bana seninle de gideriz dedi. Gitmek isteyen her türlü gelirdi zaten şimdiye kadar ve bugün de zaten İstanbul’da hava sıcak değildi yani. Bende ona imalı olsun diye havalar ısınsın da diye cevap verdim. Görüldü attı ama ima da bulunduğumu anlamıştır bence. Daha önce de dışarıda bişeyler yapma tekliflerinde bulunmuştum ama hep bir bahane bulmuştu. Yarın ona nasıl davransam bilemiyorum. Ona yarın işyerinde satıcıları çıkarın burdan diye hafif esprili bir şey söylemek istiyorum. Daha sonra da eğer bişey söylerse, istemiyorsan istemiyorum dersin, saçma sapan bahaneler bulup insanı aptal yerine koymazsın birdahaki ki sefere demeyi düşünüyorum. Bu tabi ağır olur. Tavır yapsam olmaz. Ne yapacağımı, ona nasıl davranacağımı bilmiyorum. Onun benim kırıldığımı ve bana ayıp ettiğini düşünmesini istiyorum aslında, senin dediğin gibi halini hatrını bu durumda nasıl sorup bu konuya girebilirim ki?
Kalp kırmak, bazı sözlerden daha ağırdır. Hal hatır felanda sorma çok istiyorsa kendisi gelsin sorsun. Kesinlikle tavır al ve hayatından çıkar. Vakit ayırmak isteyen emin ol her türlü yolu bulur ayırır. Sana değer vermeyene değer verme
Arkadaşının yaptığı çok kötü bir şey ve sana vakit ayırmayıp başkalarına ayırıyorsa umursama senin verdiğin değeri hakketmemiş ama o illa sana bir işi düştüğünde gelicek
O kadar doğru söylüyorsun ki, ama ne bileyim yapamıyorum ben ya. İş gereği mutlaka onunla konuşmak zorundayım. Bir şekilde onunla görüşmem gerekiyor. Söylediklerinde çok haklısın. Ben bu tavır alma işini yaptım daha önce ama bu söylediğim sebeplerden dolayı bir şekilde konuşmam gerekti ve o da hiç oralı olmadı. Bana bu tavır olayından dolayı arkadaşlığı bitireceğini söyledi. Hep özür dileyen hatayı kabullenen oldum ben. O da bana arada hep çok hatan var diyip duruyor. Yani tavır da yapsam oralı olmayacak ve bu yüzden ben yine hatalı olacağım. Yapmasam da bu kez kendime haksızlık oluyor. Arkadaşlığı da bitirmek istemiyorum çünkü abisiyle birlikte çok samimiyiz, hatta yakında abisiyle aynı eve çıkmayı düşünüyoruz. Bu ev onların sitede komşu olacağız resmen..
Sen hatalı olmayacaksın, o sadece seni hatalıymışsın gibi manipüle ediyor. İş gereği evet konuş ama dozunda bildiğin umursama onu. Sana davrandığı gibi davran sana yaptığı çok ayıp olmuş. Ayıbı onda kalsın büyüklük sende
Teşekkür ederim her şey için. Saolasın 🙏
Allah her şeyi gönlünüze göre versin
Amin 🙏
Selam, bugün istemediğim şeyler oldu. Sabah işe gittiğimde, ona biraz laf çarptım şakayla satıcı diyerek. Daha sonra da işyerinden bir abi bana takıldılar kızla birlikte, işte biz giderken sen neden Osman’ı çağırmadın diye gülerek şakayla söylediler ve ben inandım. Zaten zoruma gidiyordu, bende o esnada boş ver abi ya karaktersiz işte dedim. Kız buna çok bozuldu. Bütün gün konuşmadık ve bana çok sinirliydi. Akşam konuşmak istedim ama şimdi değiş dedi. Bir daha eskisi gibi olamam senle, artık içimden gelmez dedi. Benim de içimden konuşmak gelmedi onunla. Bütün yolu sessiz Yanyana gittik. Ayrılırken de uzaktan görüşürüz dedi. Çok kırıldı bana. Bu ilk değil üstelik. Yarın akşam gibi tekrar konuşmayı düşünüyorum. Ne yapsam bilemedim 🙄