Sizce kırılmakta ve alınganlık yapmakta hata mı yapıyorum?

Arkadaşlar işyerinde samimi olduğumbşr arkadaşım var. Öyle ki aileden birisi gibiyim resmen, abilerini bile tanıyorum. Defalarca onlarda kalmışlığım var. Benim zoruma giden şey, bir arkadaş grubu var Whatsapp ya havadan sıdan muhabbetlerin yapıldığı ve o grupta bende vardım. Orada birkaç kişiyi tanıyorum ve yanlış insanlar olduğunu düşündüm. Aslında duygusal bişeyler olduğu için de biraz kıskançlık vardı. Birgün ona özelden birisi yazdı o çocuklardan birisi. Bende ona aşırı tepki verdim ve o da bana kızdı o çocuk için. Biraz üstüne gittiğim için de bana bu kez sanane dedi. Bunu ilk kez söyledi bana. 9 aydın yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen kişi bana 2 günlük insanı savunuyordu. Daha sonra ertesi günde bana o grupta gereksiz insan göremiyorum ben dedi bir konuşma esnasında. O insanları bana savunuyordu. şu an o çocukla birlikte ve o grupta arkadaşları var. Ben ise o gruptan çıktım. Ben bunlara oldukça kırıldım. Bunu ona söylesem mi, nasıl söylesem bilemiyorum. Ama gerçekten de bu konuda kırgınım ona. Yoksa ben üstüne fazla gittiğim için böyle söyledi, aşırı alınganlık mı yapıyorum? Sizce yanlış mı düşünüyorum? Ne yapmalıyım?
Sizce kırılmakta ve alınganlık yapmakta hata mı yapıyorum?
Cevapla