Okuldan aramın iyi olduğu bi arkadaşım var. sınıfımın büyük çoğunluğu onu sevmiyordu. arkadaşım da onları sevmiyordu kendisine kötü davrandıklarını söylüyordu, ben de zaten onların arkadaşımla alakalı kötü konuştuğunu duyuyordum. canına tak edip tepki verince araları aniden düzeldi ve yakın oldular.
arkadaşıma geçen hafta kütüphaneye gidelim mi beraber dedim o da işten çıkınca evine yakın kütüphaneye gideceğini söyledi. bu hafta ise kütüphaneye gitmeye karar vermiş ama beni çağırmadı ortak arkadaşımızı çağırmış ve benim yanımda kütüphaneye gidiyoruz dimi beraber dedi bana bi şey demedi bile. ben de kırıldığım için konuşmuyorum onunla ama o konuşuyor benimle ben sadece sorusuna cevap veriyorum. bugün ise sınıfça kütüphane planı yapıldı bi kahve içelim kütüphaneye gidelim dediler ben kahvede vardım ama kütüphaneye gidileceği sırada telefonum çalınca gelmiyorum diyemedim. o yazdı bana gelmiyor musun diye
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu yaşamanın zor olduğunun farkındayım, haklı bir kafa karışıklığı var burada 😔 Arkadaşın bir nevi seni yanında tutarken yeni yakınlıklar kurmaya başlayınca seni biraz arka plana atmış gibi görünüyor. Bu durum, duygusal olarak doğal olarak kırıcı olabilir. Alınganlık mı, haklı kırgınlık mı konusunda ise, senin yerinde kim olsa benzer hissederdi. Eskisi kadar umursanmadığını hissetmişsin, bu tepkin bence gayet anlaşılır. En azından bunu onunla açıkça, serin kanlılıkla konuşsan fena olmaz, içinde kalacağına dumanı dağılmadan anlamlı bir cevap alabilirsin. İletişimi koparmadan ama duygunu saklamadan konuş derim. Arkadaşlar bazen nankörlüğü abartabiliyor, kendini suçlama. 🙃🫖