Ben mi alınganlık yapıyorum yoksa kırılmakta haklı miyim?

Okuldan aramın iyi olduğu bi arkadaşım var. sınıfımın büyük çoğunluğu onu sevmiyordu. arkadaşım da onları sevmiyordu kendisine kötü davrandıklarını söylüyordu, ben de zaten onların arkadaşımla alakalı kötü konuştuğunu duyuyordum. canına tak edip tepki verince araları aniden düzeldi ve yakın oldular.

arkadaşıma geçen hafta kütüphaneye gidelim mi beraber dedim o da işten çıkınca evine yakın kütüphaneye gideceğini söyledi. bu hafta ise kütüphaneye gitmeye karar vermiş ama beni çağırmadı ortak arkadaşımızı çağırmış ve benim yanımda kütüphaneye gidiyoruz dimi beraber dedi bana bi şey demedi bile. ben de kırıldığım için konuşmuyorum onunla ama o konuşuyor benimle ben sadece sorusuna cevap veriyorum. bugün ise sınıfça kütüphane planı yapıldı bi kahve içelim kütüphaneye gidelim dediler ben kahvede vardım ama kütüphaneye gidileceği sırada telefonum çalınca gelmiyorum diyemedim. o yazdı bana gelmiyor musun diye

Ben mi alınganlık yapıyorum yoksa kırılmakta haklı miyim?
Cevapla