Ailem baskıcı ve dışarı çıkamıyorum. Çocuğa bunu söylemeye utandım ve bunun için iletişimi kestim. Doğru mu yaptım?

Benim ailem baskıcı ve dışarı çıkamıyorum çocuğa bunu söylemeye utandım ve bunun için iletişimi kestim :( aşağılar diye söylemeye utandım

Ailem baskıcı ve dışarı çıkamıyorum. Çocuğa bunu söylemeye utandım ve bunun için iletişimi kestim. Doğru mu yaptım?
Cevapla