Sevgilimle ayrı eve çıkacağız depozito kirayı hazırla diyor sırf birikmiş paramın olduğunu bildiği için normal mi?

Ben 4 aydır çalışmıyorum sınavdan dolayı çocuk resmen herşeyi bana yığıyor. Bunun için bile ayrılmayı düşünüyorum 2 senedir beraberiz. Ama sıkıldım artık

Güncellemeler
+1 yıl
Öğrenci
Güncellemeler
+1 yıl
Hkjj
Sevgilimle ayrı eve çıkacağız depozito kirayı hazırla diyor sırf birikmiş paramın olduğunu bildiği için normal mi?
Cevapla